بازگشت شهاب حسینی به اجرا با همرفیق

نخستین بخش همرفیق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اینترنتی گفت‌وگو‌محور در سال‌های اخیر، با اجرای شهاب حسینی، منتشر شد. میزبانی شهاب حسینی از نوید محمدزاده، در همان نخستین ساعات پخش برنامه، مورد توجه مردم قرار گرفت.
تجربه اجرای برنامه‌های گفت‌وگومحور در ایران در یک دهه اخیر، نشان داده است که بخش عمده‌ای از موفقیت یک برنامه به دعوت از میهمانان سرشناس و محبوبی بازمی‌گردد که کمتر در برنامه‌های مختلف حاضر می‌شوند؛ بالطبع حضور میهمانانی از این دست نیز مرهون میزبان برنامه یا همان مجری است.
بدین ترتیب، شهاب حسینی که نخستین بار بیش از دو دهه قبل، با اجرای برنامه «اکسیژن» به قاب تصویر راه یافته و مسیر خود را تا بالاترین سطح سینمای ایران و کسب جایزه بازیگری جشنواره کن هموار کرده بود، اجرای «همرفیق» را برعهده گرفت و این‌بار در اوج شهرت به عرصه اجرا بازگشت. رویکرد «همرفیق» هنری و اجتماعی است؛ به تعبیر دقیق‌تر، گفت‌وگو‌های اجتماعی با هنرمندان شاکله اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهد. شهاب حسینی، با رویکردی آرام و به دور از چالش، گفت‌وگو‌هایی دوستانه را، با محوریت مضامین انسانی، اخلاقی، اجتماعی و... پیش می‎برد و در این میان بیش از هر چیز بر مفهوم رفاقت تأکید دارد.
سیدشهاب حسینی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سوپراستار‌های ایرانی در سطح جهانی مطرح است. دریافت نشان شوالیه کشور فرانسه (۲۰۲۰)، مدال طلای بهترین دستاورد هنری از دانشگاه ALU کالیفرنیا(۲۰۱۷)، نخل طلای بهترین بازیگر مرد جشنواره کن(۲۰۱۶) برای بازی در فیلم «فروشنده»، خرس نقره‌ای جشنواره برلین به همراه گروه بازیگران (۲۰۱۱) برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» ازجمله دستاوردهای بین‌المللی اوست.