خرید مستقیم از ٣٩ تولیدکننده داخلی با طرح «همیاران سپهر»


گروه بانک و بیمه: تعداد شرکتهای تولیدی داخلی طرف قرارداد با طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران به ٣٩ شرکت رسید و زیرساختهای لازم برای تسهیل خرید مستقیم مشتریان از تولیدات متنوع این واحدها توسط بانک فراهم است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، این بانک با استفاده از ظرفیت طرح «همیاران سپهر» در توافق و امضای تفاهمنامه همکاری با ٣٩ شرکت و برند بزرگ و معتبر تولیدی داخلی، شرایط استفاده از تسهیلات و خرید بی واسطه از این شرکتها را برای مشتریان و هموطنان تسهیل کرده که علاوه بر درگاههای بانکداری الکترونیک، امکان خرید از بیش از هزار و شش فروشگاه را فراهم آورده است.

متقاضیان میتوانند در طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران محصولات داخلی باکیفیت خریداری کنند.

در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی با کیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی
فروشگاهها و نمایندگیهای جدید شرکتها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک بهروزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهرهمندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گستردهتر شده است.

شرکتهای تولیدی و عرضهکنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاهها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارتهای اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ١٥ و ١٨ درصد خواهد بود.

متقاضیان میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای بیش از ٣٩ شرکت تولیدی داخلی طرف قرارداد، مراجعه مستقیم به شعب یا سایت بانک و شرکت، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر»، درخواست خود را به بانک ارائه کنند