امنیت ملی برای ما مهم است و تعارف‌بردار نیست

رئیسی در شورای قضائی استان قم: امنیت ملی برای ما مهم است و تعارف‌بردار نیست اداره کل روابط‌عمومی قوه قضائیه: رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه امنیت ملی مسئله مهمی است که نباید احساسی و با تعارف با آن برخورد کرد، گفت: نباید اجازه داد در کشور کسانی از طریق رابطه با بیگانگان و به‌عنوان عامل دشمن به امنیت ملی آسیب بزنند. حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی که شامگاه پنجشنبه در جریان سفر یک‌روزه خود به قم که با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های ویژه بهداشتی انجام شد، در جلسه شورای قضائی این استان اظهار کرد: حمایت از تولید، مبارزه با فساد و حفظ کرامت انسانی سه اولویت مهم دستگاه قضا در سال جاری است. 
رئیس قوه قضائیه افزود: حمایت از تولید در سال جهش تولید از مهم‌ترین مسائل است که مبارزه با فساد از پیش‌زمینه‌های آن است و نباید در هیچ زمانی این دو مسئله به حاشیه برود. رئیسی افزود: مبارزه با فساد کمک بسزایی به رونق و جهش تولید می‌کند و تأمین امنیت سرمایه‌گذاران و تولیدگران در گرو مبارزه با فساد و ناامنی است. رئیس دستگاه قضا بر همین اساس به همه مدیران دستگاه‌های اجرائی و فعالان تولیدی و مسئولان قضائی تأکید کرد که درباره امر فساد حساس بوده و در هیچ شرایطی اجازه ندهند مفسدان امنیت اقتصادی کشور را به هم بزنند. 
رئیسی افزود: ورود دستگاه قضائی به موضوع حمایت از تولید مانعی برای فعالان اقتصادی و تولیدگران نخواهد بود؛ بلکه در نظام قضائی به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی و موانع رونق تولید است. 
رئیس قوه قضائیه گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر وحدت و انسجام ملی امری راهبردی است و بنای همواره همکاری با مجلس و دولت و همه دستگاه‌ها و نهادها بوده تا همه با همدلی و همفکری در راستای قوی‌شدن ایران در عرصه اقتصادی و امنیتی و علمی و فرهنگی حرکت کنند. رئیسی با بیان اینکه راهبرد رهبری در بی‌اثر‌کردن تحریم‌ها باید با جدیت پیگیری شود، متذکر شد آنچه کشور را قوی می‌کند، خنثی‌کردن تحریم‌ها و تهدیدات است.