رئیس قوه قضائیه: هدف سند تحول، دستیابی به عدالت و افزایش اعتماد عمومی است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هدف سند تحول قضایی دستیابی به عدالت و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضا و نظام است، از نخبگان و دانشگاهیان و همکاران قضایی خواست که دیدگاهها و نظرات خود را برای ارتقاء سالانه این سند ارائه دهند.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی صبح روز دوشنبه در نشست بدوی شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) بر لزوم شناخت و کسب معرفت نسبت به مقام ملکوتی آن حضرت تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش به تدوین و انتشار سند تحول قضایی اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماموریت در قوه قضائیه بنابراین شد که دستگاه قضایی یک سند تحول و نقشه راه داشته باشد.
رئیسی افزود: این سند تحولی که بر اساس قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه قضایی و با استفاده از تجارب ۴۰ سال گذشته تدوین شده بدنبال تضمین اجرای عدالت و حفظ حقوق مردم است. رئیس قوه قضائیه تحول را جهش و حرکت جمعی برای از بین بردن نواقص و کاستی‌ها، ضعف‌ها و شناخت و تقویت نقاط قوت و کاهش فاصله وضع موجود با وضع مطلوب عنوان کرد.
سایر اخبار این روزنامه