روبوسی با معتادان در ایام کرونا

محمود احمدی‌نژاد در محله شوش حاضر شد وبا معتادان آنجا گفتگو کرد.او حتی با برخی روبوسی کرده و آنان را در آغوش کشید!
آفتاب یزد- گروه شبکه: محمود احمدی‌نژاد از آن دست سیاستمدارانی است که ضمن آنکه لذت می‌برد در کانون توجه باشد برای آنکه درانتخابات آتی هم دیده شود، برنامه‌ریزی‌هایی کرده است. گاه مصاحبه‌ها و حرف‌های جنجالی بر زبان می‌آورد که با آنچه در ایام ریاست جمهوری‌اش در ایران دیده ایم، زمین تا آسمان فرق دارد و گاه نیز اقدامات عجیب و غریب که به نوعی شوآف و نمایش است، انجام می‌دهد و تا مدتها خوراک و سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد. این بار نیز ویدئویی از او در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد احمدی‌نژاد به بوستان شوش تهران رفته تا با برخی از مردم حاضر در آنجا صحبت کند. لازم به ذکر است که از بوستان شوش به عنوان محلی که معتادان در آنجا جمع می‌شوند، یاد می‌شود. او در این دیدار ضمن ابراز همدردی با حضار، اظهار امیدواری کرد که مشکلات این قشر از جامعه نیز حل شود. بدتر آنکه در این روزهای کرونایی که همه می‌دانند رعایت فاصله فیزیکی از مهم‌ترین اقدامات در جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس است، او افراد حاضر را بغل می‌کند و آنها را می‌بوسد! از همین روست که تحرکات اخیر وی به باور تحلیلگران، انتخاباتی بوده است. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد با این قبیل اقداماتش هیچ ابایی ندارد از اینکه دستمایه طنز مردم قرار بگیرد.
> واکنش کاربران
اکنون این اقدام احمدی‌نژاد مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آنها را در پی داشته است. عده‌ای این انتقاد را به او داشته‌اند که در این ایام کرونایی چه لزومی داشت افراد زیادی را در اطراف خودش جمع کند و بدتر آنکه آنها را بغل کند. عده‌ای دیگر بر این باورند که اگر احمدی‌نژاد قرار بود کاری برای این افراد و دیگر افراد جامعه انجام دهد زمانی که رئیس جمهور بود، انجام می‌داد نه اینکه کارهای نمایشی انجام دهد و خودش را برای انتخابات آینده آماده کند.


یکی از کاربران در این مورد نوشته است:«یکی به این بنده خدا حالی کنه که توی این مملکت دیگه رئیس جمهور نیست. این که سرش را می‌اندازه می‌ره توی یه پارک برای ایشون دیگه سر زده حساب نمی‌شه.».
کاربر دیگری گفته است:« الان تو کاغذ چی رو یادداشت کردید؟ بعد کلا گوش دادن تو به درد دل مردم با گوش دادن‌من به درد دل مردم چقدر فرق داره؟ ضمنا مردم‌ چطور شما رو با ماسک شناختن؟».
دیگری نوشت: «پوپولیسم در ضایع‌ترین قاب».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد:« الان اونجا کسی نیست که بهش بگه تو چکاره هستی که رفتی اونجا و داری یادداشت می‌کنی. تو اگه اهل کار کردن بودی همون هشت سال قدمی برای مردم برمی داشتی».
کاربران دیگر نوشته اند:« احمدی‌نژاد به بوستان شوش به دیدار جمعی ازمعتادان رفت هم زمان قالیباف هم در محله‌های محروم تهران حضور یافت! این چنین مسئولان دلسوز و خاکی داریم و قدر نمی‌دانیم!»، «فکر کنم بهش گفتن معتادان کرونا نمیگیرن اینم رفته بین‌شون و سرشونو ماچ و بغلشون کرده!»، «احمدی‌نژاد سرزده به پارک شوش واقع در جنوب شهر تهران در میان معتادان به مواد مخدر رفته و از نزدیک به حرف‌ها و درد دل‌های آنان گوش فراداد آخه چقدر نمایش؟»، « احمدی‌نژاد وسط کرونا، پاشده رفته میدون شوش، یکی یکی معتادارو بغل میکنه میبوسه. چقدر قدرت شیرینه!»