آغاز تزریق واکسن ایرانی کرونای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دومین گروه از داوطلبان


به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس‌مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر اعلام کرد: پس از بررسی دقیق سلامت سه داوطلب اولی که واکسن «کووایران برکت» بر روی آنها تزریق شده بود، مجوز تزریق برای چهار نفر بعدی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شد.
حجت‌اله نیکی‌ملکی افزود: تزریق واکسن بر روی نفر اول از این ۴ نفر روز دوشنبه صورت گرفته و تزریق بر روی سه نفر بعدی هم با فاصله زمانی انجام خواهد شد.
حال سه داوطلب اول آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا خوب است
همچنین مسئول تیم نظارت بر آزمایش‌های انسانی واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام(ره)گفت: وضعیت جسمانی سه داوطلب اول آزمایش انسانی واکسن ایرانی کرونا خوب است و هر سه داوطلب قبلی صبح سه شنبه(امروز) پس از خونگیری دوم به منزل می‌روند و سپس در روز چهاردهم دوز دوم به آنها تزریق می‌شود و یک هفته مجدداً در هتل قرنطینه می‌شوند.


حامد حسینی با اشاره به تزریق واکسن به داوطلب چهارم در روز گذشته افزود: تا پایان سه شنبه(امروز) بر اساس زمان بندی انجام شده به سه نفر بعدی واکسن تزریق خواهد شد و پس از پایش عملکرد این چهار نفر کمیته پایش اجازه تزریق واکسن کرونای ایرانی را برای ۷ نفر بعدی صادر
می‌کند.
سایر اخبار این روزنامه
آغاز غنی‌سازی 20 درصد پایان انفعال در برابر بدعهدی غرب در مکتب سلیمانی دشمن التماس می‌کند (یادداشت روز) اخبار ویژه شهادت فرماندهان مقاومت اخراج آمریکا از منطقه را به شعار مردم تبدیل کرد حقوق ماهانه زیر ۴۵ میلیون تومان از نظر دولت «نجومی» نیست! حاج قاسم با بسیج مردم، مشکلات را حل می‌کرد آیت‌الله مصباح، حکیم مجاهد پس از تشییع باشکوه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) آرام گرفت ترامپ و پمپئو توسط ایران شکار خواهند شد وجه مشترک آیت‌الله مصباح و شهید سلیمانی دفاع جانانه از ولایت فقیه است جلیلی: در موضوعات مهم جهانی، گفتمان انقلاب اسلامی باید مدعی باشد نه متهم مشاور امنیت ملی بایدن، مذاکره موشکی را شرط بازگشت به برجام عنوان کرد آغاز تزریق واکسن ایرانی کرونای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دومین گروه از داوطلبان باید درباره منطقه هم به آمریکا امتیاز می‌دادیم تا از برجام خارج نشود! آغاز غنی‌سازی 20 درصد پایان انفعال در برابر بدعهدی غرب آغاز غنی‌سازی 20 درصد پایان انفعال در برابر بدعهدی غرب