به جوخه اعدام خوش آمدی آقای جادوگر!

امید مافی‪-‬ بگذار سوگواری کنند.بگذار ماتم بگیرند و در خفا چنگ بر صورت هایشان بیندازند.اینجا جای توست. جای ساحر دل و جرات داری که می‌خواهد زودتر از غریبه‌ها و حاضری خورها ماشه را بچکاند و مسندنشینِ خیابان سئول شود.
اگر در اروپا خیلی زودتر از این‌ها فوتبالی‌ها نبض اوضاع را در دست گرفتند و قبای ژنده سیاستمدارانِ عافیت طلب بر شب تیره آویخته شد،ما تازه پی بردیم عِنب در تاکستان‌های فوتبال به دست کسانی کشت می‌شود که خود عمری از این انگور خورده‌اند و راز تاک‌ها را بیشتر از هر کسی می‌دانند.
حالا شما آقای جادوگر که خودت را با موشکی چون مهدی مهدوی کیا مجهز کرده‌ای و آمده‌ای تا طلسم را بشکنی و با فتح جدال تاج و تخت کاری کنی که این تحفه پرجاذبه در اوج بی‌قراری کمی برقرار شود و هوای تازه را به ریه‌هایش بفرستد.
بی مداهنه خوش آمدی شعبده باز جسور.کسی چه می‌داند، شاید تو بتوانی اولین کسی باشی که در انتخابات‌های کسالت‌بار و یکطرفه توفان برپا کنی و به تمام احتمالات غیرفوتبالی‌ها پایان دهی.


فتح این کارزار اما کار ساده‌ای نیست.عبور از دالان‌های تودرتو و فائق آمدن بر لابی‌های نه چندان تمیز و خواباندن مچ کسانی که درس هواشناسی را در آکادمی دیپلماسی پاس کرده و بلدند در وقت مقتضی گرد و خاک برپا کنند و از آب گل‌آلود قزل بگیرند صعب‌ترین کار دنیاست.
اینجا از سنت جوانمردی خبری نیست و اگر بخواهی تنها با رو کردن دست برخی فاتح سئول لقب بگیری به خواسته‌ات نخواهی رسید.حتی اگر تمام غول‌های زیبای مخمل سبز پشت سرت باشند و ناب‌ترین پاس‌ها را برایت ارسال کنند و از آن دریبل‌های تاریخی بزنی.پس مواظب پوست خربزه‌ها باش و بدان لحظه‌ای غفلت برای بازی خوردن از آن‌ها که خوب می‌دانند صندلی ریاست فوتبال چه ارزشی دارد، کار پسر خوب فوتبال ما را به کرام الکاتبین سوق خواهد داد.
برایت اسپند دود می‌کنیم و امیدواریم در روز واقعه تو به آن مغلوب بازی خورده سال‌های زیرخاکی بدل نشوی که اشک داشت اما آستین نداشت.
ته دلت را خالی نمی‌کنیم اما از میدان مین هم که بگذری باز هم برای رشته کردن پنبه منفعت طلبان باید برگ‌های برنده بیشتری رو کنی و از رکب خوردن و تهدید و ارعاب و اینجور چیزها نترسی.راه بس طولانی است و مسیر پر از مین‌های خنثی نشده.بسیار مراقب باش که این فوتبال نحیف و محتضر برای آنکه کمی غرور و تبختر بر کالبد بی‌رمقش بدمد به امثال علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا نیاز مبرم دارد.