آمریکا 70 داعشی خطرناک را برای سازماندهی و جنگ از زندان حسکه آزاد کرد


منابع محلی دیروز به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفتند که نظامیان آمریکایی 70 تروریست‌ داعشی را از زندان «الثانویه الصناعیه» در شهر حسکه، خارج کرده و به تنف برده‌اند. تنف در نزدیکی مرز عراق و اردن واقع بوده و یکی از اصلی‌ترین مراکز حضور آمریکایی‌ها در سوریه است. به گفته این منابع، نیروهای آمریکایی در تنف، از تروریست‌ها پشتیبانی می‌کنند و سلاح و تجهیزات در اختیار آنها قرار می‌دهند. شبکه المیادین نیز قبلا گزارش داده بود که بالگردهای آمریکایی روزانه طی چند مرحله، زندانیان داعشی را از زندان‌های «غویران» و «الصناعه» در شمال شرق سوریه، به پایگاه‌های خود در عراق منتقل می‌کنند. منابع آگاه می‌گویند که نظامیان آمریکایی با فعال‌‌سازی دوباره هسته‌های داعش در سوریه، قصد دارند برای بقای خود در این کشور و عراق‌، بهانه لازم را فراهم کنند.
تظاهرات علیه ترکیه
شهر حسکه دیروز شاهد تظاهرات بزرگ مردم علیه ترکیه و همچنین، علیه شبه‌نظامیان کُرد بود. تجمع‌کنندگان قطع ‌شدن مکرر آب شرب منطقه توسط ترکیه و تروریست‌های همسو با آنکارا را محکوم کردند.معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود، ترکیه و شبه‌نظامیان کُرد در حال سرقت منابع و ثروت مردم سوریه هستند.
سایر اخبار این روزنامه
وحشت مقامات آمریکایی از پیوستن گارد ملی به معترضان گام‌های یک بازی (یادداشت روز) اخبار ویژه آمریکا 70 داعشی خطرناک را برای سازماندهی و جنگ از زندان حسکه آزاد کرد حداقل عیدی امسال کارگران 3 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است زیان سنگین سهامداران بورس پس از وعده‌های نافرجام دولت اندیشکده صهیونیستی: امروز موشک‌ها و راکت‌های نقطه‌زن می‌توانند پیروز جنگ‌ها باشند توقف تزریق واکسن کرونا در کالیفرنیا / علت: عوارض شدید و تلفات بالا بازگشت به برجام مقدمه‌ای برای مذاکرات موشکی و منطقه‌ای خواهد بود! قهرمانان قصه‌های غربی ؛ سربازان نفوذ فرهنگی! فرض کنیم تحریم‌ها رفع نخواهد شد وحشت مقامات آمریکایی از پیوستن گارد ملی به معترضان آمریکا به شدت از ایران می‌ترسد؛ ما قدرت رسانه‌ای خود را دست کم می‌گیریم دوراهی رفاه یا ونزوئلا شدن سناریوی نخ نمای اصلاح‌طلبان برای انتخابات تبلیغ چاله FATF با دست فرمان تحمیل برجام وحشت مقامات آمریکایی از پیوستن گارد ملی به معترضان وحشت مقامات آمریکایی از پیوستن گارد ملی به معترضان