مردم توهین کنندگان را به یاد می‌سپارند

معاون اول رئیس‌جمهور نسبت به برخی اظهارنظرها از سوی کاندیدای اصلی شکست خورده و حامیان وی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
اسحاق جهانگیری روز گذشته در این ارتباط در فضای مجازی به واکنش پرداخت و در دو توئیت مجزا بدان اشاره کرد. وی در توئیت اول خود با اشاره به شیرینی به‌جا مانده از حماسه ملت نوشت: «انتخابات اوج نقطه شکوفایی، عظمت و اقتدار کشور بود و نباید کسی به خود اجازه دهد شیرینی انتخابات را با بداخلاقی و سخنان نادرست به کام ملت تلخ کند.»
جهانگیری در توئیت بعدی خود نیز با اشاره به بازگشت تاثیر منفی رفتار کسانی که برخورد نادرستی با رأی ملت دارند به خود آنها نوشت: کسانی که برخورد نادرستی با رأی ملت دارند، حتماً اثرات این رفتار را خواهند دید، چرا که مردم به یاد می‌سپارند چه کسانی رفتار توهین‌آمیز داشته‌اند. گفتنی است که طی روزهای گذشته موج فزاینده‌ای برای مخدوش کردن نتایج انتخابات حماسی 29اردیبهشت از سوی مغلوبین میدان انتخابات شکل گرفته است. این موج که با صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی رقیب اصلی حسن روحانی در انتخابات اخیر طی روز یکشنبه و در آستانه اعلام تایید نهایی نتایج انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان و همچنین هم صدایی رسانه‌ها و جریانات همسو با این جریان به اوج خود رسیده،  در تلاش است تا با فشار و تاثیرگذاری بر نظر نهایی شورای نگهبان آخرین تیر به‌جای مانده در چله خود را به سوی رئیس دولت و اکثریت آرای ملت پرتاب کند.