مرحوم میناوند از جمله حامیان حسن روحانی در انتخابات بود

آفتاب یزد- گروه شبکه: بهنام ابوالقاسم پور، دوست و همبازی مهرداد میناوند در پرسپولیس در برنامه «چهار سوی لیگ» شبکه خبر اظهاراتی را مطرح کرد که قابل تامل است. او با اشاره به برگزاری مراسم ترحیم مهرداد میناوند گفته بود: «به دلیل شرایط کرونایی خانواده مرحوم میناوند تصمیم گرفته‌اند که مراسمی را برگزار نکنند اما برخی بزرگان فوتبال و پرسپولیس تصمیم دارند مراسم مجازی در اینستاگرام برگزار کنند تا اینگونه خطری هم متوجه شرکت‌کنندگان نباشد. همچنین همه هزینه‌های این مدت را همسر مرحوم میناوند تقبل و پرداخت کردند وهیچ باشگاه یا وزارتخانه‌ای کمکی در این زمینه به خانواده نکرده‌اند و اینگونه نباشد که فردا عده‌ای مدعی شوند که ما کمک کرده ایم.»
این اظهارات بدان جهت قابل تامل است که معمولا وقتی چهره شناخته شده‌ای فوت می‌کند، انتظار می‌رود که به پاس زحمت‌هایی که فرد برای کشور یا حوزه‌ای که در آن فعالیت داشته، کشیده است، نهاد یا وزارتخانه مربوطه فارغ از پیام‌های تسلیتی که صادر می‌کنند، مراسم یاد بودی را برای او بگیرند یا حداقل در این شرایط کمک رسان خانواده فرد فوت شده باشند. نه مانند جریان مهرداد میناوند که مسئولان فقط به پیام تسلیت بسنده کرده و خانواده‌اش را در این شرایط سخت تنها گذاشته اند. البته معمولا مسئولان، چون پایان کار دولت نزدیک است توجه چندانی به این موارد ندارند. در واقع نسبت به بسیاری از موضوعات بی‌تفاوت می‌شوند. جالب اینجاست که مسئولان در شرایط بحرانی و نیاز،چهره‌های شناخته شده چه هنرمند باشد و چه ورزشکار را فراموش می‌کنند اما زمانی که می‌خواهند به هدفشان برسند اولین کسانی که به ذهن شان خطور می‌کند همین چهره‌های مطرح است. به هر حال هنوز هم دیر نشده و وزارت ورزش می‌تواند در کنار خانواده مرحوم میناوند باشد و باری از دوششان بردارد.فراموش نباید کرد که مهرداد میناوند از جمله چهره‌هایی بود که در انتخابات از حسن روحانی حمایت نمود.
> واکنش کاربران
این اظهارات ابوالقاسم پور با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز روبه رو شده است.


یکی از کاربران در این مورد نوشته است:«چرا باید هزینه‌های درمان تو کشورمان انقدر زیاد باشه که از توان ملت خارج باشه».
دیگری نوشت:«مگر باشگاه‌های دولتی الکی خرج می‌کنند اونموقع که بنده خدا بازیکن باشگاه بود خرج نمی‌کردن براش وای به حال الان».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد:« هزینه همچین درمان‌هایی باید رایگان باشد مخصوصا همچین نابغه‌ای که ستاره فوتبال جهان بود».