در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا(ع)

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح یکشنبه در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشان ملت ایران را گرامی داشتند.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسالت کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان سرافراز حضور یافتند و به ارواح مطهر مدافعان اسلام و ایران درود فرستادند.
سایر اخبار این روزنامه
معاون اول رئیس جمهوری مطرح کرد شاهد نارضایتی و گلایه‌های انباشته در مردم هستیم ژوبین صفاری جانا سخن از زبان ما نگو استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گرفت دژپسند زیر تیغ نابسمانی دلار و بورس حاشیه‌های سیلی عنابستانی به سرباز ادامه دارد از شکایت ناجا تا درخواست عذرخواهی از نماینده عملکرد نخسیتن نمایشگاه مجازی کتاب چگونه بود؟ کتاب‌های فیزیکی، سواران کدهای صفر و یک پشت‌پرده پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز لبنان چیست؟ جنگ روانی و پروژه صدای مرگ واکنش وزیر بهداشت به حاشیه های واکسن روسی واکسن را اول به خودم تزریق می کنم در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا(ع) قالیباف: با همراهی دولت چرخ سانتریفیوژها به حرکت درآمد ظریف در دیدار هیئت طالبان اعلام کرد آمادگی ایران برای تسهیل گفت‌وگو بین طالبان، دولت و دیگر گروه‌های افغان موضع زیاده‌خواهانه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در‌خصوص مذاکرات برجامی