فرمانده سپاه: دوستان ایران در بهترین حالت فقط دشمنی نمی‌کنند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است، گفت: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده است.
به گزارش فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه ۱۹ بهمن در جشنواره مجازی ملی علم و فناوری و نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری بسیج در جمع خبرنگاران، گفت: امروز رویداد خوبی را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم و شاهد شکوفایی استعدادهایی هستیم که به وفور در جامعه ما وجود دارد.
سلامی با بیان اینکه ملت ما در حال پیشرفت است و ما در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم، تصریح کرد: به نظر ما تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای کشور ایران است نه یک فرصت در یک مقطع زمانی.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده و به مفهوم واقعی یک تلاش واقعی در جامعه برای رفع همه نیازمندی‌ها ایجاد کرده است.


سلامی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به هیچ‌ کشوری وابسته باشیم و با کشورهای دیگر متفاوت هستیم چرا که در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت، با ما دشمنی نمی‌کنند، اما هیچ کس به ما کمک نمی‌کند تا این کشور روی پای خودش بایستد.
وی با بیان اینکه نمی‌توانیم منتظر کمک دیگران بمانیم، اظهار کرد: مردم و جوانان ما یاد گرفته‌اند به ذهن‌های خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند تا آرزوی دشمنان را دفن کنند.
وی تصریح کرد: آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است و ما مطمئن هستیم فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همین همت و عزمی است که در این نمایشگاه می‌بینیم.
سایر اخبار این روزنامه
چرا با وجود بازی‌های خوب، حضور پژمان جمشیدی در عرصه سینما با انتقادات تند روبه‌رو است؟ مسئله «پژمان» ژوبین صفاری قواعد عصر دوربین‌های روشن «ابتکار» تاثیر تغییر دامنه نوسان بر بازار سرمایه را بررسی کرد مخابره سیگنال جدید به بورس وزیر بهداشت خبر داد آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور از سه‌شنبه حواشی سفر رئیس مجلس به روسیه چه بود؟ جنجال لغو دیدار قالیباف با پوتین توپ در زمین آمریکا است ضرب الاجل ایران و تشدید تحرکات برجامی باید ارتباط مردم با مردم بیشتر شود نگاه اشتباه به چین ناشی از تبلیغات رسانه‌هاست رهبر انقلاب: اگر تمامی تحریم‌ها را در عمل بردارند به تعهدات برجامی برمی‌گردیم به دعوت رئیس شورای عالی قضایی عراق رئیس قوه قضائیه به عراق سفر می‎کند فرمانده سپاه: دوستان ایران در بهترین حالت فقط دشمنی نمی‌کنند رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد منع مازوت سوزی در نیروگاه‌های حاشیه شهرهای بزرگ محسن هاشمی: سیاست خارجی را ابزار کسب منافع سیاسی داخلی نکنیم