کری خوانی عجیب استقلالی‌ها و پرسپولیسی ها

آفتاب یزد- گروه شبکه: کری خوانی از جذابیت‌های فوتبال است به خصوص در مورد دو تیم استقلال و پرسپولیس که از هواداران متعصبی هم برخوردارند. اما متاسفانه گاهی این کری خوانی‌ها جای خود را به انتقام می‌دهد به طوری که بعضی از هواداران این دو تیم، کارهایی انجام می‌دهند که دور از انتظار و نادرست است. مثل کاری که جمعه شب هواداران تیم استقلال با باشگاه پرسپولیس کردند. داستان از این قرار است که صبح دیروز کارمندان باشگاه پرسپولیس موقع ورود به ساختمان باشگاه با صحنه عجیبی روبرو شدند. صحنه‌ای که نشان می‌داد افراد ناشناسی رنگ آبی روی در و دیوار ساختمان پاشیده‌اند. اکنون پرسپولیسی‌ها به دنبال پیگیری موضوع هستند تا مشخص شود این کار را چه کسانی انجام داده‌اند. اما گفته می‌شود که هواداران باشگاه استقلال برای تلافی رفتار هفته گذشته هواداران پرسپولیس که در واکنش به صحبت‌های بازیکنان استقلال، مقابل در ساختمان این باشگاه رفته و برای کری‌خوانی غذا مقابل این باشگاه گذاشته بودند، این کار را انجام داده اند.
> واکنش کاربران
اکنون این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با وجود اینکه مقابل درب ساختمان پرسپولیس بنرهایی در تسلیت به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان نصب شده بود این اقدام افراد ناشناس با واکنش منفی شدیدتری روبرو شد و عنوان شد که حرمت این دو پیشکسوت تازه از دنیا رفته حفظ نشده است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «هوادارای فوتبال تو ایران دارن روز به روز عجیب میشن فرقی هم نداره کدوم طرفی باشن، سطح کری خونیا هم خیلی چیپ و مسخره شده».


دیگری نوشت: « چقدر عده‌ای باید حقیر باشند که حرمت عکس مرحوم میناوند و انصاریان رو هم نگه ندارند».
کاربر دیگری گفته است:« حالا انجام این کار زشت به کنار، ولی خدایی باشگاه ایران نباید وضعیت ساختمون شون یا درب ورودیش این باشه، میلیارد میلیارد بازیکن میخرن نمیشه یک ساختمون بخرن
تجهیزش کنن».
یکی دیگر ازکاربران اینطور می‌نویسد: «فورا هر دو تا باشگاه باید نسبت به این کارای هوادارا اعلام برائت کنن و این کار رو محکوم کنن. وگرنه بالا میگیره فردا ساختمون باشگاه‌ها رو میارن پایین دو طرف پسفردا میرن بازیکن رو تو خیابون مجروح میکنن ».
کاربران دیگر نوشته اند:«یه احمقی یه سنگی تو چاه انداخته هزارتاعاقل از درآوردنش عاجزند اون فردی که یه پرس غذا آویزون کرد سردرباشگاه استقلال باید فکر اینو می‌کرد که یکی مثل خودش تلافی کنه اینکار رو»، «کار دو طرف اشتباه بوده هم اونایی که غذا گذاشتن در باشگاهشون هم اینایی که اینکارو کردن فارغ از اینکه فرهنگ هواداری تو ایران وجود نداره ولی همینایی که الان با تلافی و انتقام اینکار مضحک و توجیه میکنن، فردا روزی میان از مکتب و فرهنگ غنی صحبت میکنن»،«وقتی مردم حال و روزشون بدتر از دیروزشونه بهتر از اینم نمیشه و اینجا دوتا باشگاه باید با هم همکاری کنند تا افرادی که این کارهای مسخره رو انجام دادند پیدا کنند و به شدت برخورد بشه»، «به عنوان یک استقلالی میگم، این کار خیلی خیلی زشت بوده و به دور از منش استقلال هستش اینجور کارها. البته به هرحال در بین هواداران تمام تیم‌ها عده‌ای هستن که از این جور کارها میکنن. فقط امیدوارم این کار دیگه مد نشه و برای سایر تیم‌ها اتفاق نیفته»،« این کار که فوق العاده زشت بود، غذا گذاشتن دم باشگاه استقلال هم بسیار بی‌مزه و لوس بود. وقتی هویت مستقلی جدا از تعریفاتی که جامعه میخواد نداری، جز توهین و تخریب و تمسخر کاری ازت ساخته نیست»،«شاهد فقر فرهنگی و اوج بی‌سوادی عده‌ای در کشورمون هستیم فقط میشه به حال همچین آدمایی
افسوس خورد».