رویارویی نسل طلایی‌ها به یاد آسمانی‌ها

سرویس ورزشی جوان آنلاین: دیروز در ورزشگاه آزادی تعداد زیادی از چهره‌های فوتبال جمع بودند، از همبازی شدن دوباره خداداد عزیزی و علی دایی و یادآوری آن زوج طلایی تا پا به توپ شدن علی کریمی که جادوگری‌هایش با توپ ادامه داشت. در داخل زمین نام‌ها و چهره نامدار کم بودند، نیمکت‌ها هم با حضور علی پروین و امیر قلعه نویی وزن بالایی پیدا کرده بود تا فوتبالی‌ها برای دو فوتبالیست مشهور تازه درگذشته سنگ تمام بگذارند.
تیم منتخب سرخابی‌ها بازی را با ترکیب ابراهیم میرزاپور، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، حسین کاظمی، محمد نوازی، علی کریمی، جواد کاظمیان، علیرضا نیکبخت واحدی، بهنام ابوالقاسم پور، بهروز رهبری فرد و مهدی تارتار شروع کرد و مهدی امیر آبادی، ادموند بزیک، ابراهیم شکوری، رضا جباری، پژمان جمشیدی و عادل کلاه کج هم روی نیمکت این تیم بودند.
پرویز برومند، مهدی هاشمی‌نسب، محمد خاکپور، علی‌اکبر استاداسدی، رضا شاهرودی، علیرضا منصوریان، کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، خداداد عزیزی، رسول خطیبی و علی دایی هم ترکیب تیم منتخب ۹۸ را تشکیل می‌دادند. اسماعیل هلالی، علی لطیفی، علی‌اصغر مدیر روستا، محمدرضا مهدوی، ستار همدانی، احمد تقوی و رضا عنایتی هم روی نیمکت حضور داشتند.
در پایان این دیدار با برتری ۳ بر ۲ تیم منتخب سرخابی به پایان رسید و علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسمپور برای تیم منتخب سرخابی گل زدند و رسول خطیبی و خداداد عزیزی نیز گل‌های تیم منتخب ۹۸ را به ثمر رساندند. در این دیدار که برای خیلی از بازیکنان مرور خاطرات بازی در ورزشگاه آزادی بود، اما جای دو یار قدیمی شان خالی بود، در دقایق ۸ و ۲۵ که شماره پیراهن انصاریان و میناوند بود بازی متوقف شد و بازیکنان با قرائت فاتحه یاد و خاطره این دو بازیکن را گرامی داشتند.