کیوسک مطبوعات جهان

لس‌آنجلس تایمز
عکس یک این روزنامه ایالتی آمریکا لحظه‌ای واقعیت ثانیه‌به‌ثانیه کارد درمان را نشان می‌دهد که توسط یک پزشک آمریکایی ثبت شده است؛ تیم پزشکی در تلاش برای احیای یک بیمار در حال مرگ از کووید-19 هستند. تیتر این عکس نیز در نوع خود جالب است: دوربین شاهد او است.
گزارش دیگر لس‌آنجلس تایمز به بحران ناهنجاری‌های اجتماعی و جرم‌هایی که جوانان در ایالت‌های مختلف آمریکایی مرتکب می‌شوند، پرداخته است.
دیلی‌نیوز



این روزنامه آمریکایی گزارشی درباره اولویت‌بندی برای تزریق واکسن منتشر کرده و نوشته است: «اولویت‌های واکسن باعث ایجاد اختلاف است.» عکس یک این روزنامه یکی از مراسم‌ آیینی مذهبی مسیحیان را نشان می‌دهد با این تیتر که: کلیساها با تفکرات آیینی سازگار می‌شوند. گزارش مخصوص همه‌گیری این روزنامه به نقل از مدیر سلامت عمومی آمریکا آورده است موارد ابتلای آمریکا به‌طور میانگین در پایین‌ترین سطح ماه‌های اخیر قرار دارد.
واشنگتن تایمز
عکس یک این روزنامه ترامپ تبرئه‌شده را نشان می‌دهد با این تیتر که رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به دنبال بازگشت به رهبری جمهوریخواهان است. این درحالی است که دموکرات‌ها اعلام پیروزی کرده و توطئه راه‌هایی برای خنثی‌کردن تحرکات ترامپ را می‌چینند.