تخت روانچی: ایران از برجام خارج نشده که بخواهد به آن بازگردد

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران از برجام خارج نشده که حالا بخواهد به آن بازگردد و کاهش تعهدات تهران در قبال این توافق، در چارچوب ماده ۳۶ آن است.
به گزارش ایسنا، مجید تخت روانچی افزود: چطور از ایران که در برجام هست، انتظار می‌رود گام اول را بردارد.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، روانچی در ادامه گفت: براساس ماده ۳۶، وقتی یکی از اعضای برجام مرتکب نقض آشکار و شدید می شود، این اختیار به ایران داده می شود که یا به طور کلی و یا برخی از تعهداتش را انجام ندهد و ما گزینه دوم را انتخاب کردیم.
سایر اخبار این روزنامه
پیمان مولوی رمز ارزها، تغییر پارادایم اقتصاد جهانی یا یک هیجان زودگذر؟ یک کارشناس مطرح کرد راه کاهش قیمت مسکن، افزایش تولید چرا دفتر هنرهای تجسمی هیچ اثری را از جشنواره هنرهای تجسمی فجر خریداری نمی‌کند؟ حمایت مالی از هنر در گرداب کاغذبازی وزیر بهداشت: تشکیل معاونت بهره وری در ریاست جمهوری ضروری است توافق هسته‌ای هنوز بلاتکلیف است دیپلماسی خاموش راه نجات برجام؟ «ابتکار» اثر سندمالی اصلاح‌شده بودجه 1400 بر اقتصاد را بررسی کرد ایستگاه آخر بودجه جنجالی روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: اهداف دشمن برای ایجاد قحطی کالاهای ضروری ناکام ماند رئیس سازمان برنامه و بودجه: از بازگشت بودجه به دولت کراهت داشتیم اما اصلاحیه آثار مثبتی دارد تخت روانچی: ایران از برجام خارج نشده که بخواهد به آن بازگردد دوران بازآفرینی امید با طعم تدبیر در دقیقه نود در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه طرح موضوع و پاسخ داده شد از نامزدی رئیسی در انتخابات تا پرونده سیلی به سرباز