به حمایت مسئولان نیاز دارم

شهروندآنلاین: سمیرا زرگری به ممنوع‌الخروجی توسط همسرش واکنش نشان داد. تیم‌ملی اسکی آلپاین زنان و مردان ایران روز سه‌شنبه به رقابت‌های قهرمانی جهان ایتالیا اعزام شدند، اما سمیرا زرگری، سرمربی تیم زنان توسط همسرش ممنوع‌الخروج شد و نتوانست تیم‌ملی را همراهی کند.

زرگری به تازگی به این ماجرا واکنش نشان داده و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خواستار حمایت مسئولان شده است.

او نوشته: «روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع‌الخروجی را هم خواهم گفت.»



زرگری همچنین خطاب به مسئولان نوشته است که «فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم، چون سال‌هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ام و عاشق کشورم هستم.»

گفتنی است، درحالی که رقابت‌های اسکی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ از چند روز دیگر به میزبانی کورتینای ایتالیا برگزار خواهد شد، تیم‌ملی اسکی آلپاین بانوان ایران با ترکیب عاطفه احمدی، مرجان کلهر، فروغ عباسی و صدف ساوه‌شمشکی عازم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

این درحالی است که در اتفاقی شوکه‌کننده سمیرا زرگری، سرمربی تیم‌ملی اسکی بانوان به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانست همراه تیم به ایتالیا اعزام شود و به دلیل فرصت کم باقی‌مانده تا این رقابت‌ها امکان اعزام جایگزینی برای حضور در رقابت‌ها در کنار تیم وجود نداشت.

گویا قرار است مرجان کلهر که خود یکی از ورزشکاران اعزامی است، امور مربوط به سرمربی غایب بانوان و حضور در جلسات فنی پیش از رقابت‌ها را عهده‌دار شود.

مسئولان فدراسیون اسکی درحالی امیدوار بودند تا روز‌های منتهی به اعزام، ممنوعیت زرگری را برطرف کنند که مربی دیگری را جایگزین او نکردند.