خانم نماینده مجلس! لطفا فرزندان مقامات را به ایران بیاورید


آفتاب یزد- گروه شبکه: اخیرا لطیفه فرزند شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی در پیامی تصویری که در شبکه‌های عمومی مجازی منتشر شده است مدعی شده که توسط پدرش در یک خانه زندانی است. او گفته است: «من مثل یک گروگان در ویلایی که به زندان تبدیل شده بازداشت هستم» بر این اساس سازمان ملل متحد تحقیقاتی را برای بررسی این موضوع آغاز کرده است. اکنون به دنبال این اتفاق زهره الهیان، نماینده اصولگرای تهران در مجلس در توییتی به دختر حاکم دبی پیشنهاد جالبی را کرده است. او خطاب به لطیفه نوشته است: ««پیشنهادی برای دختر در بند حاکم دبی! به ایران بیا. می‌توانی در ایران همچون سایر بانوان و دختران ایرانی هم درس بخوانی و هم زندگی کنی! و هم از نعمت آزادی و حقوق بشر بهره‌مند باشی»
اکنون این پیشنهاد با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «این نشون میده نماینده‌های مجلس برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند عبوس، خشک و بد عنق نیستند».
یکی دیگر از کاربران گفته است: «سرکار خانم نماینده! اگر این دختر میتوانست از امارات خارج شود مشکلی برای جا پیدا کردن نداشت. مشکل او حصر در امارات است. آیا می‌توانید او را از آنجا نجات دهید؟ بسم الله. توقع مردم از یک نماینده مجلس آنست که او اول فکر کند و بعد اظهار نظر نماید.»


کاربران دیگر نوشته اند: «خانم نماینده بعد از حل مشکلات داخلی، تمرکز خود را در دفاع از حقوق زنان در سایر نقاط دنیا نموده است»، «شما اول فرزندان خود و باقی مسئولین را از اروپا و آمریکا فرا بخوانید بعد پیشنهاد دهید»، «خیلی دلم می‌خواست بگویم شما زحمت بکشید کاری نکنید که دخترانمان سر به مهاجرت بگذارند، دختر حاکم دبی از پس پدرش برمی‌آید».