رئیس ستاد انتخابات کشور: سه گفتمان غالب کشور در انتخابات ۱۴۰۰ نماینده داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه مردم باید احساس کنند صندوق رای قدرت تغییر دارد، گفت: حضور سه گفتمان غالب در انتخابات فضا را رقابتی می‌کند.
جمال عرف در گفت‌وگو با ایرنا انتخابات را مهم‌ترین رویداد ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: این انتخابات به یک معنا دوگانه و به یک معنا چهارگانه است؛ چون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل کشور برگزار می‌شود و در برخی مناطق هم علاوه بر این دو، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار حوزه را هم شاهد خواهیم بود.
رئیس ستاد انتخابات کشور درباره نگرانی وزیر کشور درباره ‌میزان مشارکت مردم و اقدامات انجام شده برای پرشورتر کردن انتخابات گفت: عوامل متعدد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و حتی بین‌المللی در مشارکت تاثیرگذار هستند. وزارت کشور جلساتی به این منظور برگزار کرده و از نظرات صاحب‌نظران بهره برده و خواهد برد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از این موضوع به عوامل سیاسی برمی‌گردد، اضافه کرد: باید همه کسانی که نماینده سلایق مختلف در جمهوری اسلامی هستند در انتخابات حضور داشته باشند. در سپهر سیاسی سه گفتمان غالب اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدالی داریم و قاعدتاً هر سه گفتمان که متناسب با آن احزاب و گروه‌های سیاسی هم وجود دارد، باید در انتخابات نماینده داشته باشند.
سایر اخبار این روزنامه
روزهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر چگونه می‌گذرد؟ صدای کم موسیقی فجر محمدعلی وکیلی بازی اسم ها؟ مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مطالعه فاز یک تست انسانی واکسن کوو ایران برکت پایان یافت کارشناس حوزه نفت و انرژی: تبلیغ پایانی دولت دوازدهم با تشکیل وزارت انرژی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آتی ایران: حتی رهبری هم نمی‌توانند بگویند که رئیس جمهوری بعدی ایران کیست سخنرانی بایدن باز هم گره کور توافق هسته‌ای را باز نکرد ادامه ابهام در دیپلماسی برجامی «ابتکار» ابعاد وقوع زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کرد روزهای سخت سی‌سخت خط اول پروژه انتقال آب توسط وزارت صمت افتتاح و خط دوم و سوم به زودی اجرایی خواهد شد روحانی: ابرپروژه ملی انتقال آب خلیج فارس، جزو طرح های بی نظیر تاریخ ایران است حدادعادل تلویحا از ردصلاحیت احمدی نژاد خبر داد اصلا به او فکر نکنید؛ تکلیف روشن است رئیس ستاد انتخابات کشور: سه گفتمان غالب کشور در انتخابات ۱۴۰۰ نماینده داشته باشند