واکنش‌ها به سخنان عجیب امام جمعه ساوه

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در اظهاراتی که جنجال بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرد، گفت: شال سفید مثل دستبند سبز و بنفش نشان زنان بدکاره است. این سخنان واکنش حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مجلس را در پی داشت، او در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد در این باره نوشت:
" مطالبی که با تصویر و صدای امام جمعه ساوه در فضای مجازی پخش شد را دیدم و شنیدم! امیدوارم انتساب این سخنان به ایشان صحت نداشته باشد، اما اگر صحت داشته باشد گوینده چنین سخنانی از نظر فقهی و قانون مجازات اسلامی مستحق حد قذف است.
شما اگر نگران پوشش زنان و دختران هستید می‌توانید با رعایت اخلاق و ادب اسلامی و شرایط امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه دینی خود قیام کنید. بارها گفتم، باز هم تکرار می‌کنم انتخابات رقابت بین گفتمان‌های درون انقلاب و نظام بود نه بین اسلام و کفر، انقلاب و ضد انقلاب، امام حسین(ع) و یزید و...به قول خودتان انتخابات تمام شد
بس کنید! شورای محترم سیاست گذاری ائمه جمعه در این مورد مسئولیت سنگینی دارد. و یقینا به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل خواهد کرد."
به گزارش ایسنا، عبد الله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز در واکنش به سخنان این امام‌جمعه در اینستاگرام خود از حقوق دانان خواست تا ابعاد سخنان این امام جمعه را بررسی کنند.