سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) شد

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه منصوب کرد.
به گزارش مهر، فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.
گفتنی است، سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه بوده است.
سایر اخبار این روزنامه
چرخش گستاخانه غارتگران سفره مردم از پاسخگویی به طلبکاری! چرا در اقتصاد توسعه پیدا نمی‌کنیم؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه آیت‌الله سیستانی در دیدار پاپ، عادی‌سازی روابط با اسرائیل را رد کرد سود ۲۰۰ درصدی میوه در جیب دلالان و واسطه‌ها چوب حراج به خاک کشور وقتی شاه دستور فروش جزیره کیش را داد آمریکا از سال 2001 تا 2019 326 هزار بمب و موشک بر سر مردم دنیا ریخته است حمله گسترده موشکی به قاچاقچیان نفت سوریه در مناطق تحت تسلط ترکیه فعال شدن برجام منوط به لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و ایفای تعهدات کامل همه اعضا است طرح یکسان کردن تل‌آویو و حیفا با خاک آماده است سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) شد ۳ میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی، عراق و عمان آزاد شد روایت مدعیان اصلاحات از «تراژدی صف» در دولت روحانی آمریکا از سال 2001 تا 2019 326 هزار بمب و موشک بر سر مردم دنیا ریخته است آمریکا از سال 2001 تا 2019 326 هزار بمب و موشک بر سر مردم دنیا ریخته است