دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر آقای یاغی!

استقلالی‌ها عصر شنبه عجیبی را پشت سر گذاشتند. زمانی که عکس آرمان رمضانی در کنار احمد مددی و در دست داشتن پیراهن استقلال توسط کانال رسمی این باشگاه منتشر شد هیچ کس پیش‌بینی نکرده بود که این مهاجم بلندقامت قرار است سر از باشگاه رقیب در بیاورد.

رمضانی ساکت و کم سروصدا که تابستان گذشته نیز در لیست خرید فرهاد مجیدی حضور داشت، در نهایت ترجیح داد به پرسپولیس برود  و به همراه این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد. اما او طی 17 هفته لیگ برتر، تنها در 9 دیدار برای پرسپولیس به میدان رفت و تنها در دیدار مقابل شهرخودرو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد.

آرمان رمضانی بعنوان یک مهاجم هدف بلندقامت در دوره علی دایی به سایپا رفت و در فصل اول با این تیم درخشش خوبی داشت. رمضانی در 6 دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت و در کل در مدت 276 دقیقه ای که برای تیم یحیی گل محمدی در همه رقابت ها به میدان رفت، هیچ گلی به ثمر نرساند و هیچ پاس گلی نیز نداد که این موضوع جدایی او را در نیم فصل قطعی کرد . با اینحال و باوجود همه انتقادات و اظهارنظرهای متعجبانه باتوجه به اعتقاد مجیدی به این بازیکن ممکن است ورق در نیم فصل دوم به سود آرمان برگردد.



حالا بعد از پیوستن رمضانی به استقلال اگر سری به صفحات مجازی طرفداران استقلال و پرسپولیس بزنید پر شده از دعواها و توهین و فحاشی‌های عجیب. در این بین هواداران پرسپولیس اقدام استقلال برای جذب بازیکنی که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار داشته را خنده‌دار دانسته‌اند. حتی گاها به مسخره کردن استقلالی ها نیز کشیده شده است. در عین حال طرفداران استقلال هم واکنش های چند گانه ای داشته اند. برخی هواداران نسبت به جذب رمضانی انتقادهایی را وارد کرده اند. برخی دیگر بر این باورند که باید به انتخاب فرهاد مجیدی احترام گذاشت. از سوی دیگر تعداد زیادی از هواداران استقلال نیز وقت شان را به پاسخ دادن به پرسپولیسی‌ها اختصاص داده‌اند.

در نهایت اینکه؛ شاید شیوه تاکتیکی پرسپولیس به شکل بازی آرمان جور در نمی‌آمد.اگر این گزاره درست باشد رمضانی باید خلاف آن را در استقلال اثبات کند.

رمضانی امروز هم اولین تمرین خود را با استقلال انجام داد و رسما به عنوان بازیکن جدید آبی ها کارش را شروع کرد. او حالا انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب استقلال و بازی کردن برای تیم فرهاد مجیدی دارد.