بانک صادرات ایران با طرح «سپاس از مدافعان سلامت» به یاری کادر درمان شتافت


 

گروه بانک و بیمه: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی به تمامی کادر درمان و کارکنان بیمارستان میلاد در سطوح مختلف در قالب طرح «سپاس از مدافعان سلامت» با نرخ سود و مدت بازپرداخت ویژه تسهیلات پرداخت میکند.

حجتاله صیدی در مراسم امضای تفاهمنامه «سپاس از مدافعان سلامت» در بیمارستان میلاد که با حضور دکتر فرهاد حمزهزاده، مدیرعامل بیمارستان میلاد و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برای کادر درمان کشور سال سختی در مقابله با ویروس کرونا بود و با تلاشهای شبانهروزی، شرایط دشواری را پشت سر گذاشتهاند. خدمات بانکی نیز طی همین مدت در شعب بانک صادرات ایران تعطیل نبوده و با توسعه همکاریها، تفاهمنامه ارائه خدمات ویژه به کادر درمان بیمارستان میلاد به امضا میرسد تا زمینه جبران زحمات آنها با ارائه خدمات بیشتر به طور ویژه برای کادر درمان این بیمارستان فراهم شود.

وی افزود: بانک صادرات ایران به پنج هزار نفر از کارکنان این بیمارستان طبق برنامه و زمانبندی مشخص در سطوح مختلف بین ٥٠ تا ٢٠٠ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود به مراتب پایینتر از مصوبه شورای پول و اعتبار پرداخت خواهد کرد.

صیدی در این مراسم با بیان اینکه خدمت به کادر درمان و مدافعان سلامت برای بانک صادرات ایران افتخار است، اظهار داشت: کادر درمان کشور همواره به طور شبانهروزی مشغول خدمت به مردم است اما طی بیش از یک سالی که از شیوع کرونا میگذرد، به طور مضاعف زحمت کشیدهاند و همگان ارزش زحمات کادر درمان را درک کردهاند. ویژگی مشترک کارکنان بانک صادرات ایران با کادر درمان این است در سختترین روزهای شیوع کرونا خدمات بانکی تعطیل نبوده و در بخشهای فناوری اطلاعات نیز به طور ٢٤ ساعته این خدمات پشتیبانی شدهاند. استاندارد مدت انجام تراکنش در دنیا هشت ثانیه است در حالی که در ایران این زمان پنج ثانیه است و به طور مناسب انجام میشود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات ویژه به کارکنان بیمارستان میلاد، تاکید کرد: وظیفه داریم که در خدمت همکاران بیمارستان میلاد باشیم. برای بانک مردمی صادرات ایران افتخاری است که با ایجاد یک باجه در این بیمارستان خدمات لازم را ارائه دهد. بانک صادرات ایران از قدیم بیشترین تعداد شعب در شبکه بانکی را داشته و الان نیز یکی از پرتعدادترین شعب، مشتریها و کارکنان به بانک صادرات ایران تعلق دارد. بنابراین با تمام ظرفیت در خدمت کادر درمان بیمارستان میلاد خواهیم بود. کاری که شروع شده، قدم اولیه بوده و امیدواریم که بتوانیم قدمهای اصلی را در آینده برای قدردانی از زحمات کادر درمان برداریم. نرمافزارهای «همراهبانک»، «شمس» و «صاپ»، به طور ویژه در خدمت کادر درمان خواهد بود و بدون مراجعه به شعب، خدمات بانکی قابل دریافت است و تسهیلات با وضعیت بهتر و سقف بالاتر پرداخت خواهد شد.

صیدی همچنین از امکان استفاده پرسنل بیمارستان میلاد از هتل آزادی بانک صادرات ایران در مشهد مقدس با شرایط ویژه خبر داد و از اختصاص فضای ایجاد باجه بانک صادرات ایران در محل بیمارستان میلاد قدردانی کرد و گفت: این باجه در تلاش است وظایف خود را برای خدمترسانی به کادر بیمارستان و مراجعهکنندگان به بهترین نحو انجام دهد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در این مراسم در خصوص رمز ارزها گفت: رمز ارزها از سه جنبه مختلف و به لحاظ فنی قابل بررسی هستند. یکی از منظر تعریف رمز ارزها، دیگری بحث استخراج و تولید آنها و سوم خرید و فروش رمزارزها است. آنچه که باید مردم به آن توجه داشته باشند، بحث خرید و فروش رمز ارز است که قانونی نیست و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

وی افزود: بحث داراییهای پشتوانه رمزارزها به خوبی تعریف نشده و اکثر بانکهای مرکزی دنیا در کشورهای بزرگ و توسعهیافته، با این مسئله به عنوان مسئلهای بغرنج و چالشی مواجه هستند. بنا براین بر اساس تذکر و اعلام بانک مرکزی مبادلات رمزارزها غیرقانونی است و مردم باید مراقب باشند تا زیان نکنند.چراکه اقدام به خرید رمزارز به عنوان سرمایهگذاری با مخاطرات و ریسک زیادی همراه است.

در قالب این تفاهمنامه ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات و خدمات بانکداری الکترونیک به کادر بیمارستان میلاد، کمک به خرید تجهیزات و لوازم پزشکی و ایجاد باجه ویژه در دستور کار قرار گرفته است.