توهین به یک نماینده مجلس در جلسه با جهانگیری؟

یک منبع آگاه و مسئول در استانداری خراسان رضوی گفت: نشست امروز ۱۴ فروردین معاون اول رئیس جمهوری در مشهد روالی رسمی، کاملا آرام و محترمانه داشته و در جریان آن کمترین توهین به هیچکس رخ نداده است.
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری که وارد مشهد شد در نخستین برنامه سفرش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، مدیران دستگاههای اجرایی استان و سه نفر از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، شرکت کرد.
به گزارش ایرنا که در طول این نشست در محل استانداری خراسان رضوی حضور داشت حکایت از جوی آرام و کارشناسی با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، استاندار خراسان رضوی، همه نمایندگان مجلس حاضر در این نشست و برخی از مدیران نهادهای اجرایی استان دارد.
با این وجود احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، امروز پس از پایان حضورش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اقدام به انتشار توییتی گلایه‌آمیز با محتوای تند کرد.


وی در متن این توئیت مدعی شد عوامل نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مجلس توهین کرده و دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را کتک زده و بازداشت کرده‌اند.
این در حالی است که نشست جهانگیری با مسئولان خراسان رضوی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی روال عادی داشته و هیچ‌گونه رخداد غیرمعمول در آن دیده نشده است.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سخنرانان این نشست بود که پس از پایان سخنانش، به آرامی و به تنهایی نشست را در حالی که دیگر نمایندگان مجلس هنوز در آن حضور داشتند بدون هیچ تنشی ترک کرد.
منبع مسئول و آگاه در استانداری خراسان رضوی که خواست نامش ذکر نشود به گفت: گویا در فضای بیرون از نشست یکی از کارکنان دفتر نماینده نیشابور دچار اختلاف با گروه محافظان نهاد ریاست جمهوری و عوامل حراست شده است. وی نام این فرد را طلایی ذکر و بیان کرد: هنوز اطلاعات دقیق و تکمیلی از این رخداد دریافت نکرده‌ایم اما گویا دلخوری نماینده نیشابور از همین اتفاق موجب عصبانی شدن وی و شتاب در انتشار توئیتی با مضمون تند شده است.
معاون اول رئیس جمهوری به منظور سفری یک روزه همراه با چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه‌ها وارد مشهد شده است.
سایر اخبار این روزنامه
سال 1400 برای سینمای ایران چگونه می‌گذرد؟ روزگار سخت آپارات های خاک خورده رضا دهکی آونگ امید «ابتکار» تاثیر به نتیجه رسیدن برجام بر اقتصاد کشور را بررسی کرد حرکت شانه به شانه بازارها با دیپلماسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد دبیر انجمن انبوه‌سازان کشور: تابستان سختی در بازار اجاره‌بها پیش رو داریم نشست کمیسیون مشترک برجام می‌تواند منجر به رفع تحریم‌ها شود؟ نشانه های روشن برجامی پیوستن تهران به پیمان شانگهای دیگر آرزو نیست شکست واشنگتن و امضای توافق استراتژیک تهران حضور رئیس سابق قرارگاه خاتم الانبیا در انتخابات 1400 با واکنش‌های منفی فراوانی روبرو شد تیر خلاص به کاندیداتوری سعید محمد؟ خطیب زاده: هیچ طرح گام به گامی مطرح نیست روحانی در جلسه ستاد ملی کرونا: مراسم مذهبی ماه رمضان در مناطق زرد و آبی برگزار می شود دفتر رییس جمهور به ادعای سازندگان پاسخ داد پشت پرده توقف پخش گاندو جزئیات دورکاری کارکنان در مناطق زرد، نارنجی و قرمز توهین به یک نماینده مجلس در جلسه با جهانگیری؟ سخنگوی کاخ سفید: گفت‌وگوهای غیرمستقیم با ایران سازنده است