مراقب عامل نفوذی باشید


آفتاب یزد- گروه شبکه: از زمان ورود کرونا تا به همین الان، شاهد اظهارات عجیب و غریب برخی افراد در خصوص این ویروس بوده ایم. از تجویز داروهای تائیده نشده گرفته تا توصیه‌های خطرناک که فقط باعث دردسر مردم شده است. این بار هم شاهد توصیه بسیار خطرناک یک فرد به زائران حرم امام رضا (ع) هستیم. او خطاب به زائران می‌گوید: «زائران عزیز وقتی وارد حرم امام رضا(ع) شدید در و دیوار و ضریح را ببوسید. تو حرم هم به‌هیچ‌وجه ماسک نزنید هرکسی هم گفت که ماسک بزنید بگویید چشم اما نزنید». قسمت تلخ ماجرا اینجاست که زائران حاضر در اتوبوس هم ماسکی بر صورت ندارند. به‌نظر می‌رسد این افراد یا عمق فاجعه را درک نکرده‌اند و یا آگاهانه به استقبال خطر رفته اند. به هر حال آفتاب یزد از مسئولام مرتبط این درخواست را مطرح می‌کند که عمیق‌تر نسبت به چنین تحرکانی بنگرند. چه بسا این افراد در لباس خودی، نفوذی‌هایی باشند که به دنبال ایجاد تفرقه و بدنام کردن تشیع باشند.
> واکنش کاربران
اکنون این سخنان مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آن‌ها را در پی داشته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است:: «واقعا میگن آدم جاهل خطرناک‌ترین نوع بشر است راست میگن».


دیگری نوشت: «این قشر آدما همه جا هستن، دانشجوی مملکت برگشته بود می‌گفت ماسک نزنید، اگه مریض شدید لازم نیس برید دکتر، الکل نزنید. میخوام بگم که این تفکر همه جا هست و اجتناب ناپذیره».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «این حاجی به قصد کشتن برده اینارو».
کاربران دیگر نوشته اند: «این ویدیویی که توش یه نفر داره می‌گه برید تو حرم و ماسک نزنید و... تلخ‌ترین ویدیویی بود که توی این چند سال دیدم»، «داره دونه دونه یادشون می‌ده چجوری با جوابای احمقانه سوالای منطقی رو جواب بدن»، «وقتی این طرز تفکر وجود دارد نیاز به علم نداریم با این طرز تفکر مرزهای علم جابجا شده»، «خودش از این حرفاش فیلم گرفته! خیلی دوست داره چهره‌شو جلوی همه بد جلوه بده، عجیبه!»، «برای پایان کرونا در ایران رویائی نیست»، «یعنی چی من متوجه نمیشم این بنده خدا حال واحوالش انگار خیلی از یه کرونایی بد حال بدتره علنا داره مردم رو به کشتن میده»، «مشخص است فیلمبردار هم خودش است و از قصد می‌خواهد فیلم بگیرد و در فضای مجازی منتشر کند این آدم خیلی مطمئن صحبت می‌کند ولی جرات ندارد از صورت خود تصویری نشان دهد قطعا مشخصه هدف چیه»، «با شروع موج چهارم کرونا در کشور در حرم امام رضا (ع) در و دیوار را ببوسید، احترام کنید و ماسک نزنید هدایت مردم به سمت مرگ»، «شما میخواین با این آدم‌ها، این تفکر و این وضعیتِ واکسن تهیه کردن برای مردم کرونا تو این کشور ریشه کن بشه؟! پیک چهارم که هیچ ما پیک چهارصدم هم خواهیم دید».