اخبار کوتاه


حمایت ٨٨٠٠ میلیاردی بانک صادرات از کسب و کارهای آسیبدیده از کرونا

طی سال گذشته کسب و کارهای آسیبدیده از کرونا در سال ٩٩ بالغ بر ٨٨٠٠ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، بیش از ٥٧ هزار کسب و کار آسیبدیده از بیماری کرونا از ابتدای خرداد تا پایان سال ٩٩ از بانک صادرات ایران هشت هزار و ٨٥٨ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی گرفتند.

کسب و کارهای آسیبدیده از کرونا در استان خراسان رضوی طی سال گذشته با دریافت نزدیک به شش هزار و ٢٠٠ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٩٣٤میلیارد ریال از بانک صادرات ایران، در بین سایر استانهای کشور رکورددار دریافت این تسهیلات بودهاند.

استانهای خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمان، چهار محال و بختیاری، تهران، کرمانشاه، مازندران، لرستان و اصفهان، به ترتیب ١٠ استان با بیشترین میزان دریافت این تسهیلات در سال ٩٩ بودهاند.

بانک صادرات ایران همزمان با آغاز طرح سراسری حمایت از کسب و کارهای آسیبدیده از کرونا و به منظور کمک به حفظ و افزایش اشتغال و تداوم فعالیت در واحدهای تولیدی فعال آسیبدیده از شیوع این بیماری، از خرداد ماه سال گذشته پرداخت تسهیلات به این بخش را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.

 

بازدید معاون رئیس جمهور از شرکت بیمه دی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از مرکز ارائه خدمات طرح جبران، با مدیران و کارکنان شرکت بیمه دی دیدار و گفتوگو کرد.

مهندس سعید اوحدی ضمن تبریک سال نو، تغییر فصل را مقدمهای برای احسن الحال دانست و افزود: شرکت بیمه دی در سالهای اخیر عملکرد مطلوبی داشته و به حال خوبی رسیده است اما نباید به شرایط فعلی قانع باشیم و برای رسیدن به موفقیتهای بیشتر تلاش کنیم تا به بهترین خودمان برسیم. ارائه خدمت به خانوادههای شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است بنابراین ارتقای رضایتمندی این عزیزان با ارائه طرحهای خلاقانه و تنوع محصول میتواند مؤثر واقع شود و در بازار رقابتی نیز مسیر را برای تبدیل شدن به برند محبوب مشتریان هموارتر نماید.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: نقطه قوت شرکت بیمه دی دغدغه کارکنان آن برای خدمت رسانی به قشر معزز ایثارگری است و افزایش میزهای خدمت و مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور برای جمعآوری و ارزیابی اسناد پزشکی نمونهای از خدمات ارزشمند این شرکت است.