برای فیلترینگ کلاب‌هاوس تصمیمى گرفته نشده است

دادستان کل کشور: برای فیلترینگ کلاب‌هاوس تصمیمى گرفته نشده است میزان: حجت‌الاسلام‌ منتظرى، دادستان کل کشور، در حاشیه مراسم معارفه دادستان نظامی تهران درباره رفع فیلترینگ برخى از سایت‌ها براى برخى از مشاغل و اقشار گفت: «مدت‌هاست که بحث فیلترینگ و رفع آن براى دستگاه‌ها تصویب شده و اعلام کردیم و دستگاه‌ها باید نیاز‌های خود را اعلام کنند و این آمادگى را داشتیم. مقدمات این موضوع فراهم شده، اما دستگاه‌ها با تأخیر انجام دادند. او درخصوص احتمال فیلترینگ کلاب‌هاوس گفت: «در این خصوص تصمیمى گرفته نشده است».
همچنین دادستان کل کشور در آیین معارفه دادستان جدید نظامی تهران عنوان کرد: «هرچه بتوانیم بر پیشگیرى سرمایه‌گذارى کنیم، به نفع جامعه و دستگاه‌هاست. در حوزه سلامت معنوى و درونى دستگاه‌ها از جمله نیروهاى مسلح، پیشگیرى بسیار مهم است و باید در این زمینه سرمایه‌گذارى کرد». دادستان کل کشور عنوان کرد: «امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند جریانى را که بیش از ٤٠ سال به مقابله با استکبار برخاسته از بین ببرد».
حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرى با بیان اینکه دشمن در سه جبهه عمدتا تلاش کرده و مى‌کند، گفت: «اول جبهه نظامى بود؛ از ترور‌ها تا کودتا‌ها و جنگ تحمیلى هشت‌ساله، تمام توان خود را به کار برد تا بتواند نظام را زمین‌گیر کند و از بین ببرد».
دادستان کل کشور افزود: «دشمن گزینه نظامى خود را مفتضحانه به‌ خاطر اقتدار نیروهاى مسلح و توانمندى فرماندهى معظم کل قوا زیر میز گذاشت و حرف اول اقتدار کشور را نیروهاى مسلح مى‌زند». وى عنوان کرد: «دفاع کشور به حدى رسیده که دشمن جرئت نمی‌‌کند از گزینه نظامى خود در جهت دشمنى خود با نظام جمهورى اسلامى استفاده کند و این براى کشور امنیت ایجاد می‌کند». حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرى خطاب به فرماندهان نظامى و انتظامى گفت: «این جایگاه بی‌بدیل و رفیع خود را خوب بشناسید و حفظ کنید و روزبه‌روز به اقتدار و قوى‌شدن خود اضافه کنید».


دادستان کل کشور ادامه داد: «بخش قابل توجهی از این اقتدار و قوت و توانمندى مرهون این است که این قواى ارزشمند را سالم نگه داریم و از آسیب‌ها حفظ کنیم و نقش سازمان قضائى نیروهاى مسلح در این سلامت و حفظ جایگاه مى‌تواند بسیار مهم باشد».
حجت‌الاسلام منتظرى گفت: «جبهه دوم، جبهه جنگ اقتصادى است که با تمام توان دشمن به میدان آمده است. اقتصاد کشور باید در درون به‌گونه‌اى تعریف شود که نیاز ما به خارج از کشور به حداقل برسد».
حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرى اظهار کرد: «جبهه دیگر فرهنگى است؛ چندین سال است که مقام معظم رهبرى موضوع شبیخون فرهنگى را مطرح کرده‌اند و دشمن از همه بستر‌ها از جمله فضای مجازی برای این موضوع تلاش مى‌کند. فضای مجازی هم جزء ضروریات زندگى مردم است و از نوآورى‌هاى ارزشمند است که مى‌توان استفاده‌هاى خوبى از آن کرد؛ اما خطرات و آسیب‌هاى این حوزه بسیار مهم است». وى عنوان کرد: «یکى از بسترهاى جنگ فرهنگى دشمن فضاى مجازى است و متأسفانه مدیریت فضاى مجازى به تعبیر مقام معظم رهبرى رهاست». حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرى اذعان کرد: «برخى از مدیران هرازچندى به بهانه‌اى موضوع فیلترینگ را مطرح مى‌کنند، درحالى‌که امروز این موضوع کاملا انحرافى، غلط‌انداز و فرار به جلوست». دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: «هیچ‌کس نمى‌گوید فضای مجازى را ببندید، بلکه موضوع مدیریت فضاى مجازى و رهانکردن آن است تا از این امکانات ارزشمند براساس مدیریت علمى و فنى استفاده شود». او گفت: «عده‌اى با عملکرد ضعیف خود در حوزه فضاى مجازى خون به دل مقام معظم رهبرى و مراجع مى‌کنند که باید روزى پاسخ‌گوى ترک فعل‌هاى خود باشند».