سردار سرافراز محمد‌علی حق‌بین فاتح نبل و الزهرا به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار سرافراز محمد‌علی حق‌بین از فرماندهان به‌نام گیلانی، فاتح نبل و الزهرا پس از تحمل دوره‌ای بیماری در بیمارستان پارس به ملکوت اعلی پیوست.
سردار حق‌بین تا چند سال پیش در سمت فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان مشغول به خدمت بود و پس از آن به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین‌(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد، این فرمانده گیلانی از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق نیز بودند.
سردار سرافراز گیلانی با وجود جراحات بسیار یادگار جنگ تحمیلی و نیز دفاع از حرم اهل بیت‌(ع)، پس از تحمل دوره‌ای بیماری در بیمارستان پارس رشت به همرزمان شهیدش پیوست.
کیهان: عروج سردار سرافراز محمد‌علی حق‌بین،
فاتح نبل و الزهرا و همرزم شهید سلیمانی را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب و خانواده آن شهید گرانقدر تسلیت می‌گوئیم‌.
سایر اخبار این روزنامه
تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ» دولتی‌که آنچه را منتقدان می‌بینند نادیده می‌گیرد!(یادداشت روز) اخبار ویژه تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ» استقرار 150 هزار نظامی روس در مرز اوکراین/آمریکا ده‌ها جنگنده به لهستان اعزام کرد بیمارستان صحرایی مسیح دانشوری برای بیماران کرونایی راه‌اندازی شد سردار شهید حجازی در خانه ابدی خود در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت کیهان: برجام چه عبرتی برای دولت داشت؟ سخنگوی دولت: باید سرفصل کتاب‌های درسی شود! ادعای فقدان اختیارات و قطار نامزدهای مدعی اصلاحات سردار سرافراز محمد‌علی حق‌بین فاتح نبل و الزهرا به همرزمان شهیدش پیوست ایروانی: عامل اصلی محدودیت‌های بانکی تحریم‌های ثانویه است نه FATF/ حقّ شرط ایران در FATF مسموع نخواهد بود طرح فریبکارانه آمریکا در وین تعلیق تحریم‌ها در بازه‌های 120 و 180 روزه! جامعه، ما اصلاح­‌طلبان را شریک کارنامه دولت می­‌داند تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ» تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ»