آداب همدردی هم بلد نیستید؟!

آفتاب یزد- گروه شبکه: چندی پیش محسن قاضی مرادی، بازیگر پیشکسوت کشورمان در سن ۸۰سالگی بر اثر بیماری پارکینسون درگذشت. به همین منظور مراسم یاد بودی برای او در منزلش برگزار شد که هنرمندانی در این مراسم حضور پیدا کردند. بهاره رهنما نیز یکی از این بازیگرانی است که در این مراسم حضور داشت اما عکسی که از او منتشر شد بسیار عجیب و تاسف‌آور است. چرا که این عکس بهاره رهنما را با آرایشی غلیظ و با ژستی خندان در کنار مهوش وقاری داغدیده نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این بازیگر نه برای همدردی با همسر محسن قاضی مرادی بلکه برای دیده شدن و جلب توجه در این مراسم آنهم با چنین ظاهری حاضر شده است. به همین خاطر این رفتار بهاره رهنما با واکنش‌های منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.
یکی از کاربران نوشته است: «فقط یکی مثل بهاره رهنما میتونه با یه آدم عزادار همچین عکسی بگیره».
دیگری نوشت: «اگر یکم مراعات حال اون زن داغدیده رو میکردی با این ژست و آرایش و لبخندت کنارش عکس نمی‌گرفتی آیا به فالوورهای اینستات برمیخورد».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «کنار زن داغدیده‌ای نشسته که عاشق شوهرش بوده و از زور گریه چشمهاش باز نمیشه، ژست و عکس گرفته».
کاربران دیگر نوشته اند: «اشکال آرایش نیست ژست عجیبشه. چی یاد گرفته تو این همه سال عمرش؟»، «آرایش و قیافش به کنار، ژست دلبر و لبخندش چیه»، «عجب آدمیه! رفته کلی هم میکاپ کرده واسه مراسم عزا، بعد با صاحب عزا اینجوری خوشحال عکس گرفته، خجالت نمیکشه؟»، «این اصلا اومده این مراسم که دیده بشه و سلفی بگیره اونوقت میگی چرا آرایش کرده»، «مراسم ختم... عکاسی با آرایش! ژست! لبخند! کنار شخص عزادار...»، «واقعا عجیبه این زن.»
سایر اخبار این روزنامه
کارت زرد بی‌دلیل مجلس به وزیر اقتصاد در دقیقه 90! انبوه‌سازان خوشحال؛ شهروندان خریدار در اغماء ! باز هم ترس بر جان مستاجران نظام مالیاتی کارآمد؛ «دماسنج» تب‌وتاب اقتصاد کشور پیک چهارم کرونا و تداوم سوء مدیریت‌ها روابط تهران - ریاض؛ ملی - امنیتی آداب همدردی هم بلد نیستید؟! مینو محرز عضو ستاد مقابله با کرونا در گفتگو با آفتاب یزد: لجاجت با دولت با حمایت از وزیر ضعیف دولت! با کم آبی بسازیم ایران آس چین در رقابت‌های استراتژیک خاورمیانه کارت زرد بی‌دلیل مجلس به وزیر اقتصاد در دقیقه 90! خودکاوی انسان‌ها توهم وین! هوشنگ مقبولی‪-‬ مردان خدا شهیداند پاسخ رئیس صندوق بازنشستگی استان یزد به اعتراض بازنشستگان فرهنگی سرمایه‌ام مرده! سیاه‌ترین روز بهشت زهرا (س) سوء‌استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان به اردکان یزد رسید در وین چه می‌کنیم؟! نگرانی معاون مطبوعاتی از عدم تامین کاغذ روزنامه‌ها رشد اقتصادی جهانی در گرو واکسیناسیون کشورهای عقب افتاده ببخشید، نوبت ما کِی می‌رسد؟ بازار آشفته یا آشفته بازار آیین ایستادن کنار قربانی آیا باید از سیف الاسلام قذافی حمایت کرد؟ توضیح گروه کارخانجات شیشه اردکان در مورد یک یادداشت