ارتش مردم را باور دارد

رئیس قوه‌ قضائیه: ارتش مردم را باور دارد مرکز رسانه قوه قضائیه: رئیس قوه قضائیه گفت: اعتماد مردم و لبخندی که ارتش بر لب مردم به‌خصوص آنها که نیازمند یاری بوده‌اند، نشانده و رضایت فرمانده کل قوا از نیروهای ارتشی، سرمایه بزرگی برای ارتش است که باید قدر آن را دانست.
سید‌ابراهیم رئیسی که به مناسبت روز ارتش، صبح روز گذشته در بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع فرماندهان عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخن می‌گفت، از رشادت، شجاعت، جان‌فشانی و ایستادگی نیروهای ارتش در ۴۰ سال گذشته و تلاش‌‎های صورت‌گرفته برای توسعه کمی و کیفی بخش‌های مختلف ارتش تقدیر کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی صیانت از امنیت جمهوری اسلامی را به سیادت ایران اسلامی تبدیل کرد.
رئیسی بر همین اساس خاطرنشان کرد که رشادت‎‌ها، جان‌فشانی‌ها و پایمردی‌های نیروهای ارتش باید برای عصرها و نسل‌های آینده تبیین شود تا بدانند چه مردان بزرگی بودند که از همه وجود خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور گذشتند و در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان و گروه‌‎های تکفیری همچون داعش ایستادند و خوش درخشیدند. رئیس قوه قضائیه با اشاره به پخش مستندی از تاریخچه ارتش و گزارش فرماندهان و مسئولان بخش‌های مختلف ارتش درباره عملکرد مجموعه تحت امرشان که در این جلسه به صورت تصویری به نمایش در‌آمد، توصیه کرد که این گزارش‌ها از طریق رسانه ملی به مردم نشان داده شود تا همگان بدانند در ۴۰ سال گذشته در این مرز‌و‌بوم چه گذشته و مردان غیور و چهره‌های غیرتمند ما در نیروهای مسلح با استفاده از دانش و ابزار فنی روز توانستند چه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند.
رئیسی به‌خون‌غلتیدن ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی در راه دفاع از وطن و ارزش‌های الهی را نشانه بزرگی برای تصدیق عملکرد و توفیقات نیروهای مسلح کشورمان در ۴۰ سال اخیر دانست. مردمی‌بودن از دیگر مؤلفه‌هایی بود که رئیس دستگاه قضا به‌عنوان ویژگی ارتش جمهوری اسلامی از آن یاد کرد و گفت: ارتش مردم را باور دارد و مردم هم به ارتش اعتماد دارند و این جایگاه و پایگاه نیروهای مسلح در بین مردم، در سایه همراهی و همدلی با ملت به دست آمده است.