جواب اسناد و ادله را با شلوغ‌بازی می‌دهند!(اخبار ادبی و هنری)


محسن حاج‌کرمی ‌در واکنش به انتقادات شدید رسانه‌های دولتی و برخی از شبکه‌های معاند علیه مستند «پایان بازی» که از شبکه سه سیما پخش شد، در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: در مستند «پایان بازی» (فروشنده3) یک سری ادله و اسناد درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام مطرح شده است. انتظار ما این است که جواب ادله با ادله داده شود؛ آن هم از طرف افرادی که مدعی تحمل مخالف و آزادی بیان هستند! واقعاً از این افراد به دور است که وقتی با پرسش‌هایی دلسوزانه و توأم با استدلال و سند مواجه می‌شوند، به‌جای پاسخگویی، با شلوغ‌بازی و شانتاژ دنبال فرار از پاسخگویی باشند.
وی گفت: ما به‌عنوان دوستدار آقای ظریف در مستند «پایان بازی» درباره نامه گروه بحران و پیش‌نویس این گروه بین‌المللی و اینکه آیا در مذاکرات فعلی قرار است برجام تکرار شود، سؤال پرسیدیم. این سؤالات مطابق با منافع ملی و با نگاه دوستانه و دلسوزانه نسبت به دولت و آقای ظریف است.
وی اظهار داشت: به زعم ما اگر درباره این‌گونه مسائل روشنگری می‌شد قطعا این همه هزینه نمی‌پرداختیم. نگاه ما کاملاً در جهت حمایت از دولت است و قصد داریم یادآوری کنیم که اعتماد کاذب به برخی از نهادهای جهانی چگونه مشکل‌ساز شد؛ چرا یک عده‌ای این همه دچار خوش‌خیالی و اعتماد بیجا به مراکز و سازمان‌های غربی هستند؟ چگونه باید جلوی ارزان‌فروشی و به باد دادن منافع ملی را گرفت؟ اینها پرسش‌هایی است که باید به آنها پاسخ داد نه اینکه با هوچی‌گری فقط از پاسخگویی ‌گریخت!
تهیه‌کننده «پایان بازی» تصریح کرد: به‌نظر بنده سؤال مهمی ‌که منتقدین این مستند باید به آن پاسخ دهند این است که چرا بیشتر از آنکه به دیکته‌نویسی مذاکره‌کنندگان ایراد بگیرید به حواشی آن پرداخته‌اید، آنهایی که روزی از انشاءخوانی مسئولین دیپلماسی کشور انتقاد می‌کنند چرا در برابر دیکته‌نویسی سکوت کرده‌اند.


گفتنی است، متن کامل این گفت‌وگو، به زودی در صفحه تصویر روز منتشر می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
ضرب شست‌های پی‌در‌پی مقاومت دیروز تأسیسات تومر، امروز دیمونا گاو بالدار و 7 دروغ شاخدار (یادداشت روز) اخبار ویژه جولان کرونا این‌بار در هند 332 هزار نفر طی 24 ساعت مبتلا شدند مشکل نهاده‌ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد کاخ سفید: اینکه آمریکا تحریم‌ها را لغو کند و ایران راستی‌آزمایی کند را نمی‌پذیریم روحانی 1400: علت مشکل مرغ و تخم‌مرغ هم تحریم است روحانی 1392: نباید ناکارآمدی‌ها را به پای تحریم نوشت به زودی بخشی از اسناد غیرمحرمانه مذاکراتی برجام منتشر خواهد شد پرواز و تصویربرداری پهپادهای ایران برفراز ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج‌فارس آیت‌الله خاتمی: مشکلات امروز نتیجه مذاکره با غرب است اگر رئیس‌جمهور تدارکاتچی است، این ترافیک کاندیدا برای چیست؟! جواب اسناد و ادله را با شلوغ‌بازی می‌دهند!(اخبار ادبی و هنری) روحانی 1400: علت مشکل مرغ و تخم‌مرغ هم تحریم است روحانی 1392: نباید ناکارآمدی‌ها را به پای تحریم نوشت روحانی 1400: علت مشکل مرغ و تخم‌مرغ هم تحریم است روحانی 1392: نباید ناکارآمدی‌ها را به پای تحریم نوشت