واکنش معاون سپاه به انفجار در نزدیکی تاسیسات اتمی اسرائیل شرارتشان‌ به خودشان برگشت‌

بامداد دیروز، منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تاسیسات اتمی دیمونا خبر دادند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به حمله موشکی شب گذشته به نزدیکی مرکزی هسته ای دیمونا در سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.
سردار محمدرضا نقدی در این رابطه با بیان اینکه حوادث جنوب فلسطین اشغالی، قابل کتمان نبود، گفت: کسی که شرارت می‌کند نباید انتظار داشته باشد این شرارت به خودش برنگردد.
او افزود: صهیونست‌ها خیلی تلاش کردند این حوادثی را لاپوشانی کنند و انعکاس ندهند، اما شدت انفجار‌ها به حدی بود و آن قارچ انفجاری که شکل گرفت همه دیدند و صد‌ها هزار نفر از مردم شاهد این حوادث بودند و صدای مهیبی که ایجاد شد نتوانستند آن را بپوشانند.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «البته این حوادث چیز‌های کوچکی در قبال وضعیت پیچیده‌ای است که رژیم صهیونیستی امروز با آن مواجه شده اعم از وضع اجتماعی گره خورده‌ای که اکنون ماه هاست مدیریت این رژیم بلاتکلیف است و خودشان با آینده پژوهی و پیش بینی‌هایی که کردند، دیدند که آینده‌ای ندارند.»
منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌ صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تاسیسات اتمی دیمونا خبر دادند. پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد،‌ ضمن تایید گزارش‌های منتشر شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد»
گفته می شود موشک شلیک شده ایرانی است.
این اتفاق بازتاب وسیعی در رسانه‌های اسرائیلی داشته است و برخی سیاستمداران نیز از نتانیاهو انتقاد کرده اند.
برخی می‌گویند این حادثه پاسخی به خرابکاری اخیر اسرائیل در تاسیسات هسته‌ای نطنز بوده است.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» میزان تاثیر کاهش نرخ ارز بر بازار مسکن را بررسی کرد مسکن در انتظار ارزانی محمدعلی وکیلی نقش کلاب هاوس در انتخابات ۱۴۰۰ کدام فیلم می‌تواند جایزه اسکار را با خود به خانه ببرد؟ سرنوشت آدمک طلایی رئیس انستیتو پاستور ایران اعلام کرد پایان خرداد، ورود به فاز واکسیناسیون عمومی همه حواس‌ها متوجه سوء‌استفاده از واکسن است در سایه وخامت اقتصادی و کرونا وزارت امور خارجه نسبت به اوج تخریب‌ها علیه تیم هسته‌ای واکنش نشان داد دستگاه دیپلماسی علیه دروغ‌های شاخدار انتخابات ریاست جمهوری 1400 با تعدد نامزدها روبه‌رو است بازار داغ کاندیداتوری محمد باقر قالیباف: سپاه پاسداران از زمان تاسیس قوی ترین پشتیبان مردم بوده است روحانی: مخالفان هرچه هم زور داشته باشند، یک لحظه برای رفع تحریم صبر نمی کنیم واکنش معاون سپاه به انفجار در نزدیکی تاسیسات اتمی اسرائیل شرارتشان‌ به خودشان برگشت‌ نیکزاد: مسئولینی که بدون نوبت واکسن کرونا تزریق کرده اند، عزل شوند