کیوسک؛ 23 آوریل

 گاردین

گاردین داستان مشابه دیگر روزنامه‌های انگلیس را بیان می‌کند؛ كامرون از بانک مركزی انگلستان خواست تا از گرینسیل پشتیبانی كند، اما با ردشدن از سوی شركت مالی، مبادلات «با شدت بیشتری سرخورده می‌شوند.»

عکس یک گاردین یک مادر اهل بورکینافاسو را نشان می‌دهد. کشوری که درگیر شیوع مالاریاست. گزارش می‌گوید داروی ساخت شرکت داروسازی آکسفورد تا 77درصد کارایی برای درمان نشان داده است.

دیلی‌میل

دیلی‌میل هم عکس کوچک‌ترین فرزند دوک و دوشز کمبریج را نشان می‌دهد که او را هنگام ورود با دوچرخه در اولین روز مهدکودک، به تصویر کشیده است. این روزنامه در گزارش اصلی خود می‌گوید كه دولت درخواست‌های مربوط به بازنگری در محدودیت 30 عزاداری در مراسم ترحیم انگلیس را رد كرد. در این رد درخواست آمده است: «به آنها ترحم نشان دهید.»

تایمز

چندین صفحه نخست روزنامه‌های جمعه انگلیس به گزارشی از ادعاهای منبع داونینگ استریت پرداخته است؛ مبنی بر اینکه نخست‌وزیر مدعی است دستیار سابقش، دومنیک کامینگز، متن‌های او را فاش کرده است.

تایمز به نقل از این منبع آگاه نوشته کامینگز «درگیر نوعی درز سیستماتیک» بوده و «از آنچه از زمان رفتنش اتفاق افتاده تلخ‌‌تر است». این روزنامه می‌گوید کامینگز به واکنش‌‎ها پاسخ نداد.

 

نیویورک‌تایمز

بایدن، آمریکا را متعهد کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کرده است. این گزارش در تحلیلی این موضع را جایگاه تهاجمی در مواجهه با تغییرات آب و هوایی از سوی آمریکا بیان کرده است.