حداد عادل: جریانی «راهبرد چراغ سبز» به دشمن را آغاز کرده

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.
به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر «اخلاص» و «توکل» به عنوان لوازم بهره‌مندی از «کمک الهی» بین نیروهای انقلاب اظهار کرد: در کار سیاسی بیش از هر کار دیگری احتیاج به اخلاص داریم و اگر اخلاص داشته باشیم موفق می‌شویم.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی آمارها، افکار مردم، رفتارها و گفتارها نشان می‌دهد جامعه به تمام معنا خواهان تغییر وضع موجود است، افزود: از طرف دیگر اینکه جریان غرب‌گرا با تمام وجود می‌خواهد از مذاکرات گرفته تا بازی با نرخ ارز، در باغ سبز را به خارجی‌ها نشان دهد و این راهبرد از سوی ایران جریان به خصوص در فضای مجازی عملیاتی شده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.


حداد عادل تاکید کرد: به هیچ وجه نباید تصور کنیم پیروزیم که همین تصور باعث شده با تعدد کاندیدا روبه‌رو باشیم و این خطری است که ممکن است باعث اثر منفی در انسجام جریان نیروهای انقلاب شود.
در این جلسه ساز و کار رسیدن به فهرست نهایی شورای شهر تهران، نقش نخبگان و متخصصان حوزه شهری و همچنین نحوه مشارکت مجامع استانی در فرآیند انتخاب فهرست نهایی شورای شهر مصوباتی صورت گرفت که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
انتشار فایل محرمانه وزیر امور خارجه پس لرزه‌های زیادی به همراه داشت زلزله ظریف جلال خوش‌چهره تنش زدایی در بغداد سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر محرمانه بودن فایل صوتی ظریف: عرصه میدان و دیپلماسی دو بازوی عمل ایران هستند دامنه بحران مهار نشد برگزیدگان بزرگ‌ترین رخداد سینمایی جهان شناخته شدند اسکار غیرمنتظره‌ها وزیر بهداشت: با شبکه مخوفی در حوزه واکسن روبه‌رو هستیم ارز دولتی به هدف خود رسید؟ چهارمین سال دلار ۴۲۰۰ تومانی زیر سایه مخالفت ها «ابتکار» وضعیت بازار مسکن طی سال جاری را بررسی می‌کند بازار مسکن در مسیر رکود یا سقوط؟ رئیس قوه قضائیه لغو تحریم‌ها نباید دستاویز دعواهای سیاسی گردد فرمانده کل سپاه: ایران به هر اقدام شرورانه صهیونیست‌ها واکنشی قوی‌تر نشان خواهد داد فاجعه در راه است؟ اعلام آمادگی جهان برای کمک به هند روحانی: به وظیفه خود درباره انتخابات عمل کنیم حداد عادل: جریانی «راهبرد چراغ سبز» به دشمن را آغاز کرده