زن قدرتمند ایرانی

آفتاب یزد- گروه شبکه: شنیدن شکسته شدن رکورد وزنه‌برداری توسط وزنه‌بردار زن کشورمان از آن دست خبرهای خوشحال‌کننده و حال خوب کن، در این روزهای غم زده کرونایی است. داستان
از این قرار است که مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و یکی از مراحل گزینشی (سطح طلایی) بازی‌های المپیک توکیو به میزبانی تاشکند ازبکستان، سوم اردیبهشت ماه با رقابت ۸ شرکت‌کننده گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم بانوان با حضور سیده الهام حسینی و الناز باجلانی وزنه‌برداران کشورمان برگزار شد. در این رقابت‌ها الهام حسینی در حرکت دوضرب هر سه وزنه ۱۱۱ ،۱۱۸ و ۱۲۲ کیلوگرم را مهار کرد و بدین ترتیب با مجموع ۲۱۳ کیلوگرم به کار خود با عنوان پنجمی در این مسابقات پایان داد. اما نکته اینجاست که سیده الهام حسینی با مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرم در حرکت دوضرب توانست رکورد وزنه‌برداری زنان را به نام خود ثبت کند و تنها ایرانی است که سنگین‌ترین وزنه را در بخش زنان بالای سر برده است. این رکوردشکنی تاریخی، افتخاری است که الهام حسینی نصیب خود و کشورمان کرده است. حالا کاربران فضای مجازی از او و رکوردشکنی‌اش سخن می‌گویند.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «شکسته شدن رکورد وزنه‌برداری توسط وزنه بردار زن ایرانی خانم سیده الهام حسینی. ایشون تنها ایرانی هستن که سنگین‌ترین وزنه را در بخش زنان بالای سر برده است. بسی جای افتخار دارد».
کاربر دیگری گفته است: «الهام حسینی تنها ایرونی است که با مهار وزنه ۱۲۲ کیلویی تو حرکت دوضرب تونست رکورد سنگین‌ترین وزنه رو در وزنه‌برداری زنان به نام خودش سند منگوله دار بزنه. بزن دست قشنگه رو».


دیگری نوشت: «در زندگی هر زن لحظه‌هایی هست که دوست دارد مورد تحسین و ستایش قرار بگیرد و حس کند که برای یک نفر مهم‌ترین فرد دنیاست! امروز الهام حسینی مهم‌ترین فردِ دنیای بسیاری از زنان ایرانی بود که در محدودیت رشد کردند!»
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «اصلا متوجه شدین سیده الهام حسینی رکورد دو ضرب رو در وزنه‌برداری زنان شکسته و ۱۲۲ کیلوگرم رو بالای سر برده. حالا این رکورد برا آسیاست یا جهان معلوم نیست چون اصلا صداسیما براش مهم نبوده که اعلام کنه!».
کاربران دیگر نوشته اند: «خوشحال شدم که خانم الهام حسینی رکورد وزنه‌برداری زنان رو شکستن و مدال‌آور شدن»، «خب حالا وقتشه از یه نمونه زن پر قدرت ایرانی هم نام ببرم خانم الهام حسینی رکورددار وزنه‌برداری زنان. موفق باشی دختر»،
«افتخار آفرینی خانم سیده الهام حسینی در وزنه‌برداری نماد بارز عزم و اراده ملی و مصداق خواستن توانستن است.»، «به بانوان قهرمان کشورم افتخار می‌کنم»، «ایوالله داره، هر کسی در رشته‌ای از خودش راضی میشه، اگر استعداد هم داشته باشه موفقیتش حتمیه، این خانم شاید خیاط، آشپز یا مهندس و پزشک خوبی نمی‌شده، رفت رشته‌ای که علاقه و استعدادش رو داشت، بی‌شک براش جنگیده که موفق شده، همینکه یک انسان قوی و سالمه براش آرزوی موفقیت بیشتر میکنم»، «جای افتخار داره و با این همه خبر بد واقعا شادی آوره جای شادباش داره به تمام زنان ایرانی که با همه محدودیت‌ها می‌درخشند».