اقدام قابل تحسین پلیس در مورد کودک سرطانی

کیان زنده دل به آرزویش رسید
آفتاب یزد- گروه شبکه: چندی پیش نیروی انتظامی غرب استان تهران نمایشی را رقم زد که بسیار دلنشین، قابل تقدیر و فارغ از انجام وظایف روزمره و روتین این نهاد بود. آن‌ها وقتی فهمیدند پسربچه‌ای ۸ساله که با بیماری سخت و طاقت فرسایی چون سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و آرزو دارد که پلیس شود تا همچون آن‌ها با آدم‌های بد جامعه مبارزه کند، با تلاشی تمام قد آرزوی او را بر آورده کردند. نام این کودک شهریاری، کیان زنده دل و مبتلا به سرطان است که رویای پلیس شدن را در سر می‌پروراند از همین رو با دعوت ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، به این نهاد آمد و به آرزویش که پلیس بودن بود، رسید. سردار کوچک پس از بازدید از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، با سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران دیدار و گفت‌وگو کرد و قول داد با شکست بیماری، مجرمان و متخلفان از دست او در امان نخواهند ماند.
در این راستا سردار کیوان ظهیری عنوان کرد: «کیان زنده دل مدتهاست به خانواده‌اش می‌گوید که می‌خواهد پلیس شود وخانواده او برای آنکه فرزندشان به آرزویش برسد به نیروی انتظامی غرب استان تهران مراجعه و آرزوی پسرشان را بازگو کردند و نیروی انتظامی نیز با کمال افتخار این درخواست را قبول و تمام امکاناتمان را بسیج کردیم تا کیان به آرزویش برسد.» فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: «از همین رو کیان زنده دل یک روز به عنوان فرمانده انتظامی غرب استان تهران به این نهاد آمد و مورد استقبال قرار گرفت. از اینکه توانستیم آرزوی این کودک را محقق کنیم بسیار خوشحالیم و امیدوارم که تمام بچه‌های ایران زمین به آرزوهایشان برسند.»
> واکنش کاربران


اما این رفتار تحسین برانگیز پلیس نیز مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آن‌ها را در پی داشته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «ممنون از نیروی انتظامی که این بچه رو به آرزویش رسوندن».
دیگری نوشت: «درود بر شما شیر پاک خورده‌ها. ان‌شاءالله که هر چه سریع‌تر این بچه معصوم خوب بشه و بتونه بر اساس آرزوش یکی از مدافعان کشور عزیزمون ایران بشه».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «درود بر مردان پرافتخار سرزمینم. خدا حافظتون باشه که دل یک بچه را اینطور شاد کردید».
کاربران دیگر نوشته اند: «واقعا از ته دل لذت بردم. آرزوی سلامتی دارم برای کیان عزیز و همه کیان‌ها و آرزوی اینکه این رفتارها در بین تمام مسئولین و هنرمندان و ورزشکاران ما کاملا مخلصانه نهادینه بشه»، «کار خوب جای تقدیر وتشکر داره آفرین بر نیروی انتظامی»، «خیلی کار زیبایی است. قبلا هم شاهد این دست اتفاقات بودیم خیلی افتخارآمیز است»، «خداوند اجر عظیمی برای تمامی افرادی که در این کار سهیم بودند در نظر میگیره. ان‌شاءا... دوست کوچولومون شفا پیدا کنه»، «خوشا به حال افرادی که در شاد کردن دل انسانها قدم بر میدارن»، «اشک تو چشام جمع شده بغض هم گلوم رو گرفته شفای مریض‌ها آرزوی قلبیمه».