نماینده روسیه: به نظر می‌رسد هیئت‌ها آماده ماندن در وین تا رسیدن به هدف مورد نظر باشند

نماینده روسیه در وین به ابعاد نشست امروز کمیسیون مشترک برجام برای احیای توافق هسته ای پرداخت.
به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین پس از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در صفحه توئیترش نوشت: در نشست کمیسیون مشترک برجام دور جدیدی از مذاکرات درباره احیای کامل توافق هسته ای انجام شد. شرکای برجام با ضرورت متمرکز تر کردن روند مذاکرات موافقت کردند.
اولیانوف ادامه داد: به نظر می‌رسد هیئت‌ها آماده ماندن در وین تا زمان رسیدن به هدف مورد نظر باشند.
به گزارش ایسنا، در جلسه کمیسیون مشترک که با حضور هیئت‌های ایران و گروه 1+4 در وین از سر گرفته شده بود، مقرر شد بلافاصله رایزنی‌های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش نویس آغاز شود.
همه طرف‌ها یکبار دیگر بر جدیت خود برای حصول نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کردند.
سایر اخبار این روزنامه
چرا همچنان وضعیت حریم تئاتر شهر نامشخص است؟ سریال تلخ و ادامه‌دار مجسمه‌دزدی محمدعلی وکیلی انتخابات خوب یا انتخاب خوب؟ نماینده روسیه: به نظر می‌رسد هیئت‌ها آماده ماندن در وین تا رسیدن به هدف مورد نظر باشند «ابتکار» تاثیر کاهش نرخ ارز بر بازار سرمایه را بررسی کرد نفع و زیان بورس از ریزش دلار مردم نگران جانشان هستند، مسئولان نگران تقلب کردن دانش‌آموزان جنجنال ادامه دار امتحانات حضوری با اعلام ستاد ملی کرونا مشاغل گروه ۱ و ۲ از شنبه مجاز به فعالیت هستند توافق حاصل می شود؟ دور مهم مذاکرات احیای برجام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به‌ مناسبت روز جهانی قدس: مبارزه مشروع با رژیم غاصب را ادامه دهید که ناچار به قبول همه‌پرسی شود سرلشکر سلامی: حباب امنیت ملی اسرائیل ترکید سخنگوی وزارت خارجه: ضرورتی به گفت‌وگو با آمریکا نیست روحانی در ستاد ملی کرونا اعلام کرد ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر اجماع زیر عبای شیخ نور