محمدباقر قالیباف: رئیسی بیاید نامزد نمی‌شوم

قالیباف تاکید کرده است که با آمدن رئیسی، رقابت با ایشان را خلاف مصالح انقلاب می‌داند و علی‌رغم فشار‌ها وظیفه‌ای برای کاندیداتوری احساس نمی‌کند.
به گزارش فارس، در جلساتی که اخیرا رئیسی و محمدباقر قالیباف حضور داشته اند، قالیباف گفته است با اینکه کارآمدی هدف اصلی است که جریان انقلاب باید به آن دست پیدا کند، اما تا پیروزی در انتخابات به دست نیاید نمی‌شود به کارآمدی فکر کرد به همین دلیل برای پیروزی جریان انقلاب باید بر سر یک نامزد وحدت کرد.
وی تصریح کرده است که با آمدن آیت الله رئیسی، رقابت با ایشان را خلاف مصالح انقلاب می‌داند و علی‌رغم فشار‌ها وظیفه‌ای برای کاندیداتوری احساس نمی‌کند.
قالیباف اظهار داشته که دیگر نامزد‌ها هم حتی اگر خود را اصلح می‌دانند، باید از رقابت کناره گیری کنند و همه به رئیسی کمک کنیم تا جریان انقلاب با یک نامزد واحد وارد رقابت با جریان رقیب شود.


گفتنی است اسفندماه سال گذشته محسن پیرهادی نماینده مجلس و از نزدیکان قالیباف اعلام کرده بود که قالیباف نامزد انتخابات نیست و با رئیسی رقابت نخواهد کرد.
شایان ذکر است دیگر نامزد‌های جریان اصولگرا مانند محسن رضایی، رستم قاسمی، سعید محمد، عزت الله ضرغامی با اینکه برخی ادعا کرده بودند با آمدن رئیسی کناره گیری خواهند کرد، اما تا امروز همگی تاکید بر ثبت‌نام و ادامه رقابت انتخاباتی دارند.
سایر اخبار این روزنامه
علیرضا صدقی اقتدارگرایی؛ انتخاب یا اجبار؟! دو تیم تحقیق و تفحص درباره فایل صوتی ظریف تشکیل شد انتقاد تند به ظریف در مجلس چرا ورزشکارانی که پتانسیل رفتن روی سکوی المپیک را دارند، به درستی حفظ نم‌شوند؟ سرنوشت غریب مدال آوران ریو در این سال‌ها کدام فیلم‌ها و سریال‌ها به زندگی ناصرالدین‌شاه پرداخته‌اند؟ بازگشت سلطان صاحبقران «ابتکار» تاثیر مصوبات سران قوا بر بازار سرمایه را بررسی کرد ده فرمان ِ بی اثر قربانیان انفجار مقابل مدرسه دخترانه در کابل به ۵۰ نفر رسید درباره حوادث و تحولات جاری در قدس اشغالی ارسال شد نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب آیت‌الله رئیسی: حادثه کابل کار درنده‌خویانی است که بویی از انسانیت نبرده‌اند پاپ در واکنش به تحولات قدس: درگیری‌ها را متوقف کنید وزیر کشور با اشاره به مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان: بر مبنای تفسیر حقوقی معاونت حقوقی ریاست جمهوری عمل می کنیم محمدباقر قالیباف: رئیسی بیاید نامزد نمی‌شوم چه کسانی در ترور ناجوانمردانه دست داشتند؟ افشای جزئیات جدید از ترور سردار شهید سلیمانی