درخواست ۵۰ نماینده از قالیباف برای در اولویت قرار گرفتن طرح بانکداری اسلامی

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از درخواست 50 نماینده مجلس از قالیباف رئیس مجلس برای در اولویت قرار گرفتن بررسی طرح بانکداری اسلامی در صحن علنی قوه مقننه خبر داد. وی در همین راستا افزود: نمایندگان در این نامه خواستار شده‌اند تا بخش مربوط به بانک مرکزی در طرح بانکداری اسلامی که کار بررسی آن در کمیسیون اقتصادی به پایان رسیده در اولویت جلسه علنی قرار گیرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امیدواریم اولویت و توضیحات طرح مذکور در دستور کار جلسات هفته جاری قوه‌مقننه قرار گیرد، بیان کرد: تصمیم اینکه طرح بانکداری به‌صورت یک شوری یعنی جزئیات آن بلافاصله در دستور کار جلسه علنی قرار گیرد یا به‌صورت 2 شوری باشد یعنی جزئیات برای بررسی به کمیسیون ارجاع شود با هیئت‌رئیسه است.
به گزارش تسنیم، در تبصره 2 ماده 100 آیین‌نامه داخلی مجلس آمده، درصورتی‌که پنجاه نفر از نمایندگان برای طرح یا لایحه‌ای تقاضای اولویت کنند هیئت‌رئیسه موظف است آن را در دستور هفتگی مجلس قرار دهد.
سایر اخبار این روزنامه
آیت‌الله رئیسی: رقیب من نامزدها نیستند فساد و ناکارآمدی است اینجا صف نامزدهاست اشتباه نیامده‌اید؟! (یادداشت روز) اخبار ویژه اف.بی.آی: فضای مجازی بزرگ‌ترین تهدید تروریستی داخل آمریکا هشدار استاندار تهران درباره تولید رمز ارز در برخی دستگاه‌های دولتی فرشته 3 ساله غزه در آغوش مادر و همراه تمام اعضای خانواده به شهادت رسید وحشت اسرائیل از 14000 موشک شلیک نشده مقاومت فلسطین آمار مربوط به واردات و تزریق واکسن کاملا شفاف و روشن است سفر ظریف به وین در اعتراض به حمایت اتریش از رژیم صهیونیستی لغو شد درخواست ۵۰ نماینده از قالیباف برای در اولویت قرار گرفتن طرح بانکداری اسلامی حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین فساد و بی‌اعتنایی دولت به قانون واگذاری‌ها باعث اخلال در کسب‌وکار شد آیت‌الله رئیسی: رقیب من نامزدها نیستند فساد و ناکارآمدی است وحشت اسرائیل از 14000 موشک شلیک نشده مقاومت فلسطین آیت‌الله رئیسی: رقیب من نامزدها نیستند فساد و ناکارآمدی است وحشت اسرائیل از 14000 موشک شلیک نشده مقاومت فلسطین