دیدیم که با ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین پیروزی بزرگی به دست آورد

حجت‌الاسلام روحانی دیروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با‌ اشاره به اینکه بعد از اعلام صلاحیت نامزدهای انتخابات از سوی شورای محترم نگهبان، تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد، گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری اجتماعات انتخاباتی در فضاهای سربسته ممنوع است و امسال باید تبلیغات حداکثری با اجتماع حداقلی باشد.
رئیس‌جمهور از افزایش زمان رای‌گیری و نیز تعداد صندوق‌های اخذ رأی به‌عنوان دیگر تصمیمات جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا نام برد و اضافه کرد: اپلیکیشنی به نام شعبه‌یاب راه‌اندازی خواهد شد تا مردم راحت‌تر صندوق‌های اخذ رای را بیایند و همچنین وزارت کشور نیز موظف شده است تا هرجا که ازدحام و صف برای اخذ رأی تشکیل شد، سریعا صندوق سیار تامین کند.
رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد که تا پایان خرداد روند واکسیناسیون سرعت و گسترش بیشتری یافته و حداقل 14 میلیون نفر به‌عنوان گروه هدف اصلی واکسینه شوند و تصریح کرد: تا کنون بیش از 5 میلیون دز واکسن توزیع شده و 2 میلیون و 700 هزار نفر نیز واکسن زده‌اند و این روند در ماه‌های خرداد و تیر قطعا سرعت بیشتری خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه به تدریج در حال عبور کامل از پیک چهارم کرونا در کشور هستیم و امروز با تلاش‌های انجام‌شده، تعداد معدودی از شهرهای کشور در وضعیت قرمز هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی از پیک هر موج کرونا عبور می‌کنیم مردم یک اطمینان خاطر کاذب پیدا می‌کنند که باعث کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.


روحانی ادامه داد: باید همه دستگاه‌های مسئول نهایت تلاش خود را به کار بگیرند و با متخلفان از مقررات بهداشتی قاطعانه برخورد شود تا مانع از وقوع پیک و موج دیگری از کرونا شویم.
رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی‌های ملت ایران در روزهای نخست خرداد و فتح خرمشهر، به پیروزی ملت فلسطین در برابر حملات اخیر رژیم صهیونیستی‌ اشاره کرد و گفت: در رویارویی اخیر ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی همبستگی و اتحاد بی‌سابقه‌ای را شاهد بودیم که بر اساس آن همه آحاد فلسطینیان در نقاط مختلف این سرزمین و حتی فلسطینیان آواره‌شده از وطن یکپارچگی بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشتند و این پیروزی را به همه آنها تبریک می‌گوییم.
روحانی اظهار داشت: ملت‌های جهان نیز حمایت و همبستگی فوق‌العاده‌ای با ملت فلسطین داشتند اما برخی کشورهای غربی متأسفانه مواضع نادرستی در قبال این واقعه اتخاذ کردند و حتی از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند. کشورهای اسلامی نیز مواضع خوبی داشتند اما از جهان عرب انتظار دیگری می‌رفت که محقق نشد و بعضی از کشورهای عرب تا روزهای پایانی این بحران موضع سکوت داشتند.
سایر اخبار این روزنامه
آمریکا تحریم‌ها را لغو نکرد دوربین‌های نظارتی آژانس را جمع کنید اسرائیل چگونه این جنگ را باخت؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه خلبان صهیونیست: حمله به برج‌های مسکونی غزه برای رهایی از ناامیدی بود! اعلام زمان خاموشی‌ها در برنامه «برق من» و تارنمای شرکت‌های توزیع مردم از «مکتب حرف‌گرایی»‌ گریزان هستند روحانی از اوج بازار سرمایه گفت بورس 28 هزار واحد دیگر ریزش کرد شکست تاریخی اسرائیل در نبرد سیف القدس ابعاد و پیامدها حاج اسماعیل قاآنی و همکارانشان لحظه به لحظه در کنار ما بودند تشییع پیکر پنجمین شهید مدافع سلامت بیمارستان بقیهًْ‌الله(عج) تهران دیدیم که با ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین پیروزی بزرگی به دست آورد داوطلبان قبل از اعلام نتایج صلاحیت‌ها حق تبلیغات ندارند قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی لغو شد خدمت بزرگ فدراسیون فوتبال به دلالان! روحانی از اوج بازار سرمایه گفت بورس 28 هزار واحد دیگر ریزش کرد روحانی از اوج بازار سرمایه گفت بورس 28 هزار واحد دیگر ریزش کرد