آقای قاضی زاده! فیلم تبلیغاتی ساختید یا کمدی؟

آفتاب یزد - گروه شبکه: کاندیداهای ریاست جمهوری برای آنکه بیشتر خود را به مردم معرفی و برنامه‌هایی که برای کشور در سر دارند را به آن‌ها بگویند، مستندهای تبلیغاتی که بازیگر نقش اول آن خودشان هستند، می‌سازند. آن‌ها برای این کار از یک تیم تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اما بعضا تیم تبلیغاتی برخی از کاندیداها، آنقدر ضعیف عمل می‌کنند که نمی‌توانند مستندی مناسب برای فرد کاندیدا و درخور مردم که بیننده آن هستند، بسازند. مثل مستند تبلیغاتی که برای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ساخته شده است. داستان از این قرار است که نخستین فیلم مستند تبلیغاتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با عنوان «من فرکانسم را عوض نمی‌کنم» دو شب قبل روی آنتن سیما رفت. اما آنقدر ضعیف و پر از ایراد بود که در فضای مجازی به سوژه کاربران تبدیل شده و بازتاب وسیعی پیدا کرده است. به باور بسیاری این تیزر تبلیغاتی بیشتر شبیه به یک فیلم کمدی است. حتی برخی‌ها آن را کودکانه توصیف کرده اند. اما چند سکانسی از این فیلم که بیشتر مورد توجه و نقد قرار گرفته مربوط می‌شود به بخشی از مکالمه قاضی‌زاده با دخترش، مونولوگی از او در خودروی سواری و... .
> واکنش کاربران
همانطور که عنوان شد فیلم تبلیغاتی این کاندیدای ریاست جمهوری با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «برای کودکان فیلم درست کرده؟! رای که پیشکش، جهت حفظ وجهه‌شون بهتره مشاور تبلیغاتشون رو عوض کنند».


کاربر دیگری گفته است: «جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد تعلق میگیرد به آقای قاضی زاده. به نظرم یک تجدید نظر جدی باید تو مشاورین خودتون داشته باشید. احساس می‌کنم یا به عمد دارند شما رو تخریب میکنن که کلا از عرصه سیاست حذف بشید یا واقعا فاجعه اند».
کاربران دیگر نوشته اند: «فکر کنم کارگردان مستند انتخاباتی قاضی زاده هاشمی استاد ایرج ملکی باشه»، «وقت خالی داشتید حتما این مستند زیبا رو ببینید قطعا از نون خ، پایتخت و سایر فیلم‌های طنز قوی تره... فقط بیست ثانیه سکوت یک سکانس من رو به وجد میاره بنده خدا تدوینگرش رو بهش انداختن»، «این آقای قاضی زاده هاشمی، بازیگر بشن بهتره»، «مستند انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی رو ببینید تا غم و غصه تون رو بشور ببره»، «خیلی وقت بود یک فیلم خوب ندیده بودم تا با یک درام جالب با بازی زیرپوستی بازیگراش آشنا شدم. لعنتیا چجوری انقدر فیلم خوب میسازید»، «قاضی زاده هاشمی با این بازی‌های زیرپوستی گمونم بزودی میتونه قرادادهای بازیگری جذابی داشته باشه»، «سکانس سفره در این فیلم کپی‌برداری از ایده فیلم انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در باغچه منزلش است با این تفاوت که در فلیم قاضی زاده تبدیل به کمدی
شده است».
قاضی زاده هاشمی: دو ماهه کرونا را جمع می‌کنم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری مسئله کرونا را بسیار جدی و اورژانسی توصیف کرد و گفت: دو تا سه ماهه این موضوع را جمع می‌کنیم تا مردم خاطرجمع شوند که سال بعد می‌توانند زندگی عادی داشته باشند. به گزارش ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگویی گفت: بورس و رمز ارزها بحرانی است و این به معنای این نیست که این برنامه اساسی ما در حوزه اقتصاد است بلکه برنامه اساسی ما در حوزه اقتصاد ایجاد ثبات در قیمت‌ها به صورت دائمی برای کنترل تورم و ثبات در نرخ تورم است. نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اولین کاری که باید انجام دهیم، حل کردن قضیه بورس است بنابراین دولت یک فاز اورژانسی دارد مثلا قضیه کرونا کاملا اورژانسی است و ۶۰ درصد مشاغل گرفتار این موضوع شده‌اند و باید در این زمینه اورژانسی عمل کرد و دو سه ماهه این موضوع را جمع کنیم. قاضی زاده هاشمی ادامه داد: باید این مسئله را جمع و جور کنیم تا مردم خاطرجمع شوند که می‌توانند سال بعد زندگی عادی داشته باشند.