سفر هیئت رسمی وزارت کشاورزی عراق به ایران

هیئت رسمی وزارت کشاورزی عراق به سرپرستی «محمد کریم الخفاجی» وزیر کشاورزی این کشور به تهران سفر کرد. به گزارش ایسنا، با هماهنگی‌های انجام شده توسط سفارت ایران در عراق در این سفر، هیئت عراقی ابتدا از مجموعه کارخانه های میهن در تهران و سالن‌های تولید بستنی، آبمیوه، کره و لبنیات (شیر و ماست) این شرکت بازدید کرد.
وزیر عراقی در این سفر ضمن دعوت از روسای شرکت ایرانی به منظور سرمایه گذاری در صنعت لبنیات عراق، آمادگی خود را برای حمایت کامل از سرمایه گذاران شرکت میهن در خاک عراق اعلام کرد.
در ادامه، هیئت در مقدس مشهد با خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ملاقات رسمی خود را برگزار کرد.
وزیر کشاورزی عراق روز چهارشنبه به منظور بازدید از نمایشگاه دام و طیور اصفهان به این شهر سفر خواهد کرد و عصر همین روز به تهران مراجعت خواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
چرا گزارش‌های فوتبال دیگر دلچسب نیست؟ دلتنگی برای صدای عادل شهاب زمانی حضور در انتخابات؛ مشارکت «واقع بینانه» با نگاه به آینده سودی که الکاظمی از ناامنی عراق می‌برد «زمین سوخته» بازی تازه در عراق چرا هر روز بر تعداد کودکان کار افزوده می‌شود؟ فرمانروایان خیابان یا بینوایان کوچک؟ فعلا گزارشی از کمبود واکسن نداریم رد پای کرونای آفریقایی و هندی در تهران چرا کاندیداها برنامه زیرساختی برای اقتصاد ندارند؟ برنامه فورس‌ماژور اقتصاد ایران راند دوم مناظره گروهی هم نتوانست عیار نامزدها را نشان بدهد مناظره های خواب آور روحانی دو اصل قانون اساسی را نقض کرده است معرفی رئیس جمهور به قوه قضاییه پاسخ اسکوچیچ به خبرنگار جنجالی بحرین به خودتان افتخار کنید از ایران سه گل خوردید! سفر هیئت رسمی وزارت کشاورزی عراق به ایران وزیر کشور مطرح کرد احتمال آغاز واکسیناسیون با واکسن ایرانی در هفته‌ پایانی خرداد پیشنهاد آنکارا برای پذیرش نقش امنیتی در آینده افغانستان