تمرین گلزنی‌ تیم ملی فوتبال برای بازی با عراق

تیم ملی فوتبال ایران که دو دیدار از چهار فینال حساس خود را با پیروزی برابر هنگ‌کنگ و بحرین پشت سرگذاشته بود، برای رسیدن به سه امتیاز دیگر از ساعت ۱۹ دیروز در ورزشگاه ملی منامه به مصاف تیم کامبوج رفت که این دیدار با برتری 10 بر صفر ایران همراه شد.
علیرضا جهانبخش (۱۶- پنالتی)، شجاع خلیل‌زاده (۲۲)، مهدی طارمی (۲۷)، مدافع حریف (۳۲)، میلاد محمدی(۵۸)، مرتضی پورعلی‌گنجی(۶۳)، کریم انصاری‌فرد(۷۷)، کاوه رضایی(۸۰ و ۸۶) و مهدی قائدی(۸۴) برای تیم ملی گل زدند.
دراگان اسکوچیچ برای این دیدار تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد و به چند مهره اصلی برای دیدار با عراق استراحت داد. تیم ملی در این دیدار با ترکیب امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده(46 -مجید حسینی)، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی(46 -کریم انصاری‌فرد)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)(68 -کاوه رضایی)، احمد نورالهی(46 -میلاد سرلک)، علی قلی‌زاده(56 -مهدی قائدی) و سعید عزت‌اللهی به میدان رفت.
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی با یک بازی بیشتر در مقایسه با عراق و با ۱۵ امتیاز به صدر گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی صعود کرد.
ایران برای صعود بی‌دردسر به مرحله بعدی این رقابت‌ها به کسب سه امتیاز دیدار روز دوشنبه برابر عراق نیاز دارد.