وزیر کشور: شاهد حضوری پرشور، سالم و قانونی برای انتخابات خواهیم بود

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی مقدمات، ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی در کشور فراهم است، گفت: در روز ۲۸ خرداد ماه شاهد حضور پرشور مردم و شرایط امن، سالم و قانونی برای انتخابات در کشور خواهیم بود.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست مشترک ستاد انتخابات کشور و هیات اجرایی مرکزی انتخابات با بیان این موضوع که امنیت انتخابات از اولویت های بسیار مهم ستاد انتخابات کشور است، گفت: در جلسه امروز گزارش‌های مرتبط با انتخابات در حوزه امنیت انتخابات که از دی ماه سال گذشته با تشکیل ستاد امنیت انتخابات پیگیری شده، ارائه شد.
وزیر کشور درخصوص موضوع تعرفه ها هم گفت: تعرفه‌ها به اندازه کافی بلکه ۱۰ درصد بیش از آن توزیع شده‌ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
موضوع دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک از دیگر محورهای مورد اشاره وزیر کشور بود که در این خصوص گفت: همه این دستگاه ها مجهز به باتری و آفلاین هستند و برای همین نگرانی درخصوص هک این دستگاهها مطلقا وجود ندارد.


رحمانی فضلی همچنین به فعال نبودن ستادهای نامزدها در مراکز استان ها و شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اکثر نامزدها در شهرستان‌ها و استان‌ها هنوز ستادی ندارند و علی‌القاعده وقتی ستاد ندارند، فعالیتی هم ندارند.
وی در این خصوص گفت: ستاد انتخابات کشور برای برگزاری میتینگ‌ها با شرط امکان استفاده از ۳۰ درصد فضا مجور داده ‌است اما تا امروز میتینگی هم برگزار نشده است.
رحمانی فضلی درخصوص مسائل مطرح شده در خصوص مناظرات و برنامه تبلیغاتی نامزدها هم گفت: برخی اعضا درباره بهبود مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها پیشنهاداتی داشتند که این پیشنهادات در جلسه فردای کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مقدمات، ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی در کشور فراهم است و ان‌شاءالله در روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری شاهد حضور پرشور مردم و شرایط امن، سالم و قانونی برای انتخابات در کشور خواهیم بود.
سایر اخبار این روزنامه
چرا همچنان پس از 16 ماه کنسرت‌ها از آنلاین به فیزیکی تغییر نمی‌کنند؟ سکوت نت‌ها روی صحنه رضا دهکی چالش اقلیت در جایگاه اکثریت راهبرد بایدن برای مقابله با پوتین و شی جین پینگ چیست؟ چرا در ماه‌های اخیر خرید و فروش دارو در فضای مجازی افزایش یافته است؟ داد و ستد مجازی دارو؛ روایت وارونه واکنش‌ها به حضور کشتی‌های جنگی ایران در اقیانوس اطلس آمریکا با کشتی‌های جنگی ایران چه خواهد کرد؟ «ابتکار» وضعیت بازار ارز و احتمالات آن را بررسی کرد واقعیت قیمت دلار در روزهای پایانی دولت مناظره سوم با عنوان دغدغه مردم توانست به بالا رفتن شور انتخاباتی کمک کند؟ راند آخر مناظره؛ بدون برنده کدخدایی: انتشار عمومی دلایل عدم احراز صلاحیت، در قانون پیش‌بینی نشده لاریجانی خواستار انتشار دلایل رد صلاحیت خود شد وزیر کشور: شاهد حضوری پرشور، سالم و قانونی برای انتخابات خواهیم بود دلیل رزمایش‌های نظامی شتابزده کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس چیست؟ کرونا و تاب آوری اقتصادی