تونل‌های غزه را گورستان نظامیان اسرائیلی می‌کنیم

خبرنگار نظامی «گردان‌های قدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با تهیه گزارشی از داخل تونل‌های مقاومت در غزه، با یک فرمانده این جنبش گفت‌وگو کرد.
«ابو البهاء» فرمانده یگان نیروهای نخبه گردان‌های قدس، تأکید کرد: « (رزمندگان) این گردان‌ها نقشه‌های دشمن در هدف‌گیری رزمندگان مان در تونل‌ها را خنثی کرده‌اند.»
فرمانده یگان نیروهای نخبه گردان‌های قدس، در یک نشست ویژه، که صحنه‌های منحصر به فردی از آمادگی نظامی یگان نیروهای نخبه این گردان‌ها را به تصویر می‌کشید، پیامی تهدیدآمیز به دشمن صهیونیستی با این مضمون ارسال کرد که گردان‌های قدس در حال
آماده ‌سازی خود برای ورود به میدان هستند.


ابو البهاء تأکید کرد که نیروهای گردان‌های قدس دست‌هایشان همچنان روی ماشه است و منتظر دستور فرماندهان خود هستند.
وی با بیان اینکه «ما در اینجا، در تونل‌های آزادی، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا توان رزمی خود را داخل تونل‌ها افزایش دهیم»، تصریح کرد: «این تونل‌ها گورستان نظامیان اشغالگر خواهد بود و دشمن قدرت ما را داخل اراضی اشغالی سال 1948 خواهد دید».
او افزود: «ما در اینجا احساس می‌کنیم خیلی به قدس نزدیکیم و مطابق با مسئولیت خود، از ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر
حفاظت می‌کنیم.»
خبر دیگر اینکه، گروه «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» در واکنش به شهادت «ابتسام کعابنه» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی «قلندیا» در شمال قدس، بیانیه‌ای صادر کرد. بر اساس گزارش «آناتولی»، در این بیانیه آمده است:
« شهادت اسیر آزاد شده ابتسام کعابنه، نمونه جدیدی از سلسله جنایات این دشمن فاشیسم است».
جبهه مردمی افزود:« پاسخ ما به این جنایت زشت، همان مقاومت است.
مقاومت سپر ملت ما و شمشیر بران آن در قبال گروهک‌های شهرک‌نشینان و ارتش جنایتکار آن است.»
این جنبش فلسطینی در ادامه، خواستار راه‌اندازی انتفاضه و تبدیل تمام نقاط تماس و ایست‌های بازرسی به توده‌ای از آتش در زیر پای صهیونیست‌ها شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم قبلا اعلام کرده بود که جنایت نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن این زن آزاده فلسطینی، فلسطینیان را به تحکیم وحدت خود در رویارویی با دشمن صهیونیست ملزم می‌کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی عصر شنبه به سمت این زن جوان فلسطینی در پست ایست بازرسی قلندیا تیراندازی کرده و با رها کردن او روی زمین و ممانعت از رسیدن آمبولانس برای انتقالش به بیمارستان، موجب به شهادت رسیدن او شده‌اند.