فرمانده ارتش: سرمایه‌گذاری دشمنان برای ناامنی در مرزهای ما ناکام مانده است


امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به توانمندی صنعت دفاعی کشور در ساخت محصولات دفاعی بومی، گفت: نیروهای مسلح ما برای انجام مأموریت خودشان که مقاومت در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بوده، جدی است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روند بومی‌سازی محصولات دفاعی در صنعت دفاعی کشور، تصریح کرد: بیشتر اتفاقاتی که در این حوزه افتاده در رزمایش‌ها و مانورهای مختلف نشان داده شده و نیاز است که این جدیت گاهی به معرض دید دشمنان گذاشته شود.
موسوی با تأکید بر اینکه بیشتر اتفاقاتی که در حوزه ساخت محصولات دفاعی در نیروهای مسلح می‌افتد، قابل ارائه و بازگویی نیست، اضافه کرد: این اتفاقات همچنین قابل نشر عمومی نیستند.


موسوی با بیان اینکه حُسن این دست تجهیزات نظامی این است که از طراحی تا ساخت و الحاق آنها تمام ایرانی است، اضافه کرد: صنایع دفاع تا کنون چندین ناوشکن با توجه به پیچیدگی‌های فنی آن ساخته است، این توانمندی نشان می‌دهد که صنایع دفاعی ما توانایی تأمین نیازهای نیروهای مسلح را دارد.
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور، تصریح کرد: همه اطراف ما ناامنی‌هایی وجود دارد، برخی از دشمنان ما سرمایه‌گذاری خیلی زیادی برای تحقق این امر در کشورمان انجام داده‌اند، تا این اتفاق بیفتد.
موسوی با اشاره به وضعیت مرزهای کشور، اظهار داشت: الحمدلله رب‌العالمین به برکت حضور نیروهای مسلح ما؛ هم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانان نیروی انتظامی، مرزهای جمهوری اسلامی از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند.
سایر اخبار این روزنامه
کاهش مشارکت یعنی افزایش فشار دشمن /راه‌حل مشکلات حضور گسترده است پیش به سوی عمل صالح!(یادداشت روز) اخبار ویژه کنار گذاشتن حزب‌الله یا فروپاشی کشور دو گزینه غرب پیش روی مردم لبنان ایران به یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد واگذاری غیرقانونی خط اتیلن غرب با وجود هشدار نهادهای نظارتی دعوت چهره‌ها و شخصیت‌های حوزوی و سیاسی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فردا کوتاه از انتخابات آقای روحانی! بعد از 8 سال تازه به حرف منتقدان رسیدید برای احیای برجام باید تا روی کارآمدن دولت بعدی ایران صبر کرد فرمانده ارتش: سرمایه‌گذاری دشمنان برای ناامنی در مرزهای ما ناکام مانده است حمایت خانواده‌های شهدا از لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران نعل وارونه مدعیان اصلاحات درباره توجه به معیشت مردم کاهش مشارکت یعنی افزایش فشار دشمن /راه‌حل مشکلات حضور گسترده است کاهش مشارکت یعنی افزایش فشار دشمن /راه‌حل مشکلات حضور گسترده است