به‌ مناسبت میلاد امام رضا(ع) و هفته قوه قضائیه انجام شد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

به‌ مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و هفته قوه قضائیه، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات پنج هزار و یکصد و پنجاه و شش تن (۵۱۵۶) از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام و هفته قوه‌ قضائیه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که پرونده‌های عفو آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد قبول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
آیا نامگذاری معابر شهری به نام مشاهیر کشور، با هویت فرهنگی آن محل هماهنگ است؟ از دغدغه فرهنگی تا رفع مسئولیت ژوبین صفاری به نام صیانت، به کام محدودیت گفت‌وگو با سربازمعلمان حاضر در اتوبوس مرگ ترمزدستی‌ اتوبوس کار نمی‌کرد سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد تفکر جلیلی به وزارت خارجه راه می‌یابد؟ دولت سایه در کما «ابتکار» عوامل موثر در بازگشت بازار سرمایه به مسیر صعودی را بررسی کرد بورس در راه شاخص 2 میلیونی؟ آمریکا باز هم زیر بار تعهدات اصلی خود نمی‌رود پای مذاکرات وین روی پوست موز؟ به‌ مناسبت میلاد امام رضا(ع) و هفته قوه قضائیه انجام شد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان حسن روحانی: حدود ۲۰۰ میلیون دوز واکسن نیاز داریم سفیر و نماینده دائم ایران در وین: سیاست ایران در مقابله با معضل جهانی مواد مخدر صرفا مبتنی بر مبارزه نیست یک کارشناس اقتصادی: جزئیات لایحه «تشدید مجازات پدر مرتکب قتل فرزند» حداکثر ۱۰ سال حبس برای پدر مرتکب قتل فرزند