حسن روحانی: حدود ۲۰۰ میلیون دوز واکسن نیاز داریم

رییس جمهور گفت: سال ۹۹ حرف‌های بدون محاسبه برای تعطیلی مشاغل می.زدند. آموزش را به فضای مجازی بردیم، اما کنکور را برگزار کردیم و گفتیم نمی شود برنامه میلیون ها جوان را برای یکی دو سال بهم بزنیم.
به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: شهید بهشتی یکی از مظلوم ترین چهره های تاریخ انقلاب است.
روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش، خاطرنشان کرد: سال ۹۹ حرف های بدون محاسبه برای تعطیلی مشاغل می زدند. آموزش را به فضای مجازی بردیم اما کنکور را برگزار کردیم و گفتیم نمی شود برنامه میلیون ها جوان را برای یکی دو سال بهم بزنیم و می شود هم پروتکل ها را رعایت کرد و کنکور و امتحان سراسری برگزار کرد که وزارت بهداشت هم راضی بود.
او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حدود ۲۰۰ میلیون دوز واکسن نیاز داریم گفت که قیمت واکسن داخلی هنوز مشخص نشده و مبنای محاسبه قیمت، ریالی است و ارزی نیست .


روحانی همچنین خبر داد که هم واکسن برکت مجوز تزریق گرفته است، هم واکسن پاستور.
وی در ادامه با بیان اینکه ما از فضای مجازی هم بعدها می توانیم استفاده کنیم، افزود: بسته جامع معیشتی در حد توان کشور پرداخت کردیم. در مالیات امهال دادیم، وام دادیم، در پرداخت هزینه آب و برق فرصت دادیم. کمکی برای مسکن به مستاجران پرداخت کردیم.
سایر اخبار این روزنامه
آیا نامگذاری معابر شهری به نام مشاهیر کشور، با هویت فرهنگی آن محل هماهنگ است؟ از دغدغه فرهنگی تا رفع مسئولیت ژوبین صفاری به نام صیانت، به کام محدودیت گفت‌وگو با سربازمعلمان حاضر در اتوبوس مرگ ترمزدستی‌ اتوبوس کار نمی‌کرد سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد تفکر جلیلی به وزارت خارجه راه می‌یابد؟ دولت سایه در کما «ابتکار» عوامل موثر در بازگشت بازار سرمایه به مسیر صعودی را بررسی کرد بورس در راه شاخص 2 میلیونی؟ آمریکا باز هم زیر بار تعهدات اصلی خود نمی‌رود پای مذاکرات وین روی پوست موز؟ به‌ مناسبت میلاد امام رضا(ع) و هفته قوه قضائیه انجام شد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان حسن روحانی: حدود ۲۰۰ میلیون دوز واکسن نیاز داریم سفیر و نماینده دائم ایران در وین: سیاست ایران در مقابله با معضل جهانی مواد مخدر صرفا مبتنی بر مبارزه نیست یک کارشناس اقتصادی: جزئیات لایحه «تشدید مجازات پدر مرتکب قتل فرزند» حداکثر ۱۰ سال حبس برای پدر مرتکب قتل فرزند