ایرانی‌ها در تلاشند ما را از سوریه و عراق بیرون کنند/ آنها هر روز قوی‌تر می‌شوند


به نوشته روزنامه «نیویورک پست» سناتور «لیندسی گراهام » سه شنبه شب به وقت محلی به شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت که ایران «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را به بازی گرفته و اسرائیل نمی‌تواند امنیت خود را به ایالات متحده بسپارد. گراهام در بخشی از سخنان خود با بیان ادعاهایی گفت: «ایرانی‌ها در تلاشند ما را از سوریه و عراق بیرون کنند تا بتوانند بر این مناطق تسلط پیدا کنند. آنها در تلاشند سلاح اتمی بسازند و روزی اسرائیل را نابود کنند.»
گراهام مدعی شد : «آنها در مسیر دستیابی به همه این موارد هستند، مگر اینکه ما اصلاحاتی انجام دهیم. من هیچگاه مثل امروز نگران جنگ بین ایران و اسرائیل نبوده‌ام.» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در حضور «رؤوین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر به تکرار ادعاهای ضد ایرانی پرداخت. بایدن در این دیدار که در دفتر کارش برگزار می‌شد گفت: «ایران هرگز در دوران مسئولیت من به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد.» کشورهای غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعاها را رد کرده است. ایران تأکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) و عضوی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هسته‌ای را برای مقاصد صلح آمیز دارد. علاوه بر این، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای این کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. به نوشته نیویورک پست، این قانونگذار آمریکایی در ادامه گفت: «کابینه اسرائیل وضعیت بدی دارد. آنها چه مدت صبر کنند تا علیه ایران اقدام کنند؟ فکر نمی‌کنم اسرائیل بتواند برای تامین امنیت خود به ایالات متحده اعتماد کند.» گراهام با بیان اینکه سران ایران متوجه شده‌اند که بایدن ضعیف است، مدعی شد: او نیز با نشان دادن ضعف، جهان را به مکانی بسیار خطرناک‌تر تبدیل می‌کند.
وی در خاتمه ادعا کرد : ما قادریم جلوی تحرک ایرانی‌ها را بگیریم ، اما آن‌ها هر روز قویتر می‌شوند زیرا بایدن ماهیت تهدید را نمی‌فهمد.
سایر اخبار این روزنامه
ثبات بازار مرغ، گوشت و لبنیات در گرو اصلاح توزیع نهاده‌های دامی حماسه‌ای بزرگ در میانه یک نا‌معادله!(یادداشت روز) اخبار ویژه حمله به حشدالشعبی برابر است با اخراج افقی یا عمودی اشغالگران آمریکایی ورود تهران به موج پنجم کرونا احتمال قرمز شدن پایتخت در هفته آتی ایران: پایان رقابت، آغاز رفاقت /آمریکا: پایان رقابت، آغاز شرارت گزارش کمیسیون اصل 90 از خسارت سنگین زنگنه به کشور کسب اجازه آیت‌الله رئیسی از رهبر انقلاب برای تمرکز بر تمهید تشکیل دولت سیزدهم او را به خضر نبی (علیه‌السلام) شبیه می‌دانستند ایرانی‌ها در تلاشند ما را از سوریه و عراق بیرون کنند/ آنها هر روز قوی‌تر می‌شوند دولت آلمان: تمامی وزارتخانه‌ها از فیسبوک کلاب‌هاوس و اینستاگرام فاصله بگیرند دولت سیزدهم هنوز تشکیل نشده اما موفق نخواهد بود! ثبات بازار مرغ، گوشت و لبنیات در گرو اصلاح توزیع نهاده‌های دامی ثبات بازار مرغ، گوشت و لبنیات در گرو اصلاح توزیع نهاده‌های دامی