ممنوعیت سفر به ۲۶۶ شهر قرمز و نارنجی

سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که بر طبق آخرین رنگبندی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۹۳ شهر در وضعیت قرمز‌،۱۷۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند درخصوص وضعیت سفر بین شهری به خبرگزاری فارس گفت: براساس این رنگ بندی، سفر «به» و «از» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.
حسینی افزود: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهر‌ها ممنوع بوده و تردد در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و سفر به شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد.
وی ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.
جانشین پلیس راهور ناجا از حضور گشتی‌های پلیس راه و راهور در ورودی و خروجی شهرها و جاده‌های بین شهری خبر داد و گفت: علاوه‌بر رصد مأموران پلیس راهور، دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه
چالش برق در فصل گرما چاره کار؛ همکاری مردم و همت مسئولان تراژدی کانادایی؛ خانه دوم یا ابدی؟!(یادداشت روز) اخبار ویژه برای نخستین بار جوانان فلسطینی دست به سلاح شدند فرار صهیونیست‌ها از یک شهرک در کرانه باختری ممنوعیت سفر به ۲۶۶ شهر قرمز و نارنجی ارسال کمک‌های ویژه ضدکرونا به سیستان و بلوچستان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان غرب در تلاش است تا برجام جدیدی را به ایران تحمیل کند شهادتگاه ۲۹۰ مسافر ایرباس در آب‌های خلیج‌فارس گلباران شد وعده روحانی برای تسریع در روند واکسیناسیون از هفته آینده صحت انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان تأیید شد وقتی راننده صیاد صید شــد! پول‌پاشی در فضای مجازی برای بزرگنمایی کارنامه ضعیف شهرداری تهران نمایندگان مجلس خواستار اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان شدند ترکیب تیم مذاکره‌کننده از ابتدا اشتباه بسته شد! چالش برق در فصل گرما چاره کار؛ همکاری مردم و همت مسئولان چالش برق در فصل گرما چاره کار؛ همکاری مردم و همت مسئولان